![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer het over eten gaat, valt er weinig op rationele basis te discussiëren. Het is te nemen of te laten. De maag is geen democraat, maar een tiran. Ge kunt wel anderen proberen te overtuigen van het gelijk van uw maag, maar dat kan niet op sympathieke manier. Dus inderdaad: paleo of bol het af. Bende hollanders. Altijd liggen redeneren en nuanceren. Groepke protestanten.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Ja, maar ga je ons nog overtuigen waarom je denkt dat het paleo-dieet het gezondst is? Met de kennis die wij nu hebben moeten we toch concluderen dat vlees niet echt gezond te noemen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
-noten --> alle noten mogen -vruchten --> alle vruchten die ooit in het wild groeiden, mogen, dus alle vruchten, haha!!! ziet ge? -groenten --> uit den boze, artificiële onzin, onze maag kan die groenen bucht niet aan; enkele uitzonderingen: bladeren van bomen, voor zover die niet ziek maken; bepaalde grassen (zoals bieslook) en wilde bloemen die eetbaar zijn -paddestoelen --> alle paddestoelen mogen -peulvruchten --> wilde peul mag, zoals pindanoten -zetmeel --> alles wat in de grond groeit, zoals aardappelen, maniok, is ok!!!!! Dus. Zo ziet ge maar. Zelfs de vegetariër en de veganist kunnen aan hun trekken komen, zolang ze terug eerlijk kunnen zijn met zichzelf en kunnen herkennen dat wij voornamelijk karnivoren zijn. Die mythe van de omnivoor is onzin. Veel vlees, weinig andere toestanden. Af en toe een vrucht en wat noten. Eerlijk zijn is de boodschap.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hollandse Nieuwe = jammie ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mercikes
![]() Verse vis , recht uit het water , niet iedereen wil het , of zal gaan vissen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want vis op de markt is niet gezond, om over vis in de supermarkt al helemaal niet te spreken. Is het heel ongezond? nee dat niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Zeg, wilt ge mij uitlachen? Paddestoelen bevatten mineralen. Veel meer dan uwen onnozele kropsla.
Kijk bijvoorbeeld nu. Mijn congolese vrouw heeft voor mij ne spaghetti bolognese in elkaar geklutst. Niet slecht, ik doe daar gewoon een vol zakske kaas op, dat lukt. Maar zij zélf, toen ze nog in haar dorp woonde, at een echt paleo-dieet: vers geschoten bushmeat met chikwangen, bijna niks anders; of vis met paddestoelen. Niks groente. Dat verbouwen ze daar niet. Omdat dat onzin is. Wie wilt er nu den helen dag naar tomaten liggen loeren of naar aubergines (nog erger). Hier wilt mijn vrouw nu plots haar echte gezonde culinaire aard ontkennen. Ik vind dat erg. Dat zet ons huwelijk zwaar onder druk.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wel per definitie moet verdwijnen is het idee dat verzadigde vetten slecht zijn, dat is allang wetenschappelijk achterhaald.
Roomboter/grasboter is bijvoorbeeld veel beter dan dat margarine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vis in blik , lust ik echt niet meer !!!! Tong bij de chinees , lust ik wel , maar .... waar halen zij die ??
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |