![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook n iet vergeten wie deze toestand mee in de hand werkte.
Hoelang werden wij gesust met de woorden dat "het" alleen maar een onveiligheidsgevoel was? Wat betreft moslims is het in Europa al j�*ren negationisme troef. Dit terwijl er al j�*renlang, en over heel de wereld bewezen wordt dat het nérgens deugt in moslimlanden.
|
|
#522 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#523 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Niks van! Gerechtvaardigde executie volgens historisch islamitisch gebruik, van enkele goddelozen die de profeet hebben beledigd. Door dit terrorisme te noemen geef je al aan dat je niet snapt wat er kn due gasten hun kop omgaat.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||
|
|
|
|
#524 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting is gewoon zeer belangrijk. Niemand, maar dan ook echt niemand gaat mij het zwijgen opleggen. Ik mag zeggen wat ik wil. |
|
|
|
|
|
#525 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doe je kop maar in het zand.
|
|
|
|
|
#526 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Sommige mensen verstijven van de angst, sommigen krijgen een adrenalinestoot die hen heel strijdlustig maakt. Alsof angst iets negatiefs is. Angst is verdorie een overlevingsmechanisme. Overleving. Get it?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#527 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Moslims in Europa zijn een andere zaak: hun oude conservatieve generatie zijn er over 20 jaar niet meer. Let op : moslims leven heden soms nog min of meer in communes waar ouderen (het verkeerde) respect afdwingen. ... Hier iets over jongerentaal in Genk; Autochtonen dus. Ik zou zeggen; de goede weg op dus !!! https://www.youtube.com/watch?v=rpyz5NVVXCI
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 7 januari 2015 om 20:39. |
|
|
|
|
|
#528 |
|
Parlementslid
|
"Vervolgens werd een cartooniste van Charlie Hebdo geconfronteerd met de zwaarbewapende daders.
"Ik had net mijn dochter opgehaald bij de kinderopvang, toen gemaskerde mannen aan kwamen rijden en ons bedreigden", verklaarde Coco Rey op de website 'L'Humanité'. " Ze wilden de redactie binnen en lieten me de toegangscode ingeven", vervolgde de vrouw." Die gaat de rest van haar leven een schuldgevoel hebben dat ze door haar binnen zijn geraakt.
|
|
|
#529 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kunt dan niet meer rationeel nadenken en gaat over in veralgemeningen, get it?
|
|
|
|
|
#530 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoelang laten we dat gajes nog hun gang gaan? |
|
|
|
|
|
#531 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#532 |
|
Minister-President
|
De veralgemening is absoluut correct.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
#533 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#534 |
|
Minister-President
|
Het enige antwoord hierop is meer provocatie, meer spot, meer vrije meningsuiting. We hebben mensen nodig die op tv en in de kranten willen en mogen zeggen hoe achterlijk de islam wel niet is, en waarom.
Never surrender.
|
|
#535 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lachwekkend. De media & het beleid zijn hier 100% mede schuldig aan en 'de mensen' hebben daar nooit iets aan (kunnen) willen doen tot op de dag van vandaag.
Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2015 om 20:47. |
|
|
|
|
#536 |
|
Burgemeester
|
Extremisme is gelijk ebola : Het is besmettelijk, en het is aldus min of meer plaatselijk (Syrië en ISIS).
Moslims in Europa zijn een andere zaak: hun oude conservatieve generatie zijn er over 20 jaar niet meer. Let op : moslims leven heden soms nog min of meer in communes waar ouderen (het verkeerde) respect afdwingen. ... Hier iets over jongerentaal in Genk; Autochtonen dus. Ik zou zeggen; de goede weg op dus !!! https://www.youtube.com/watch?v=rpyz5NVVXCI
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 7 januari 2015 om 20:46. |
|
|
|
|
#537 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar de moslimextremisten op uit zijn is dat westerse landen zich zelfcensuur opleggen. Ze moorden met dat doel voor ogen. Ze zijn daar zelfs heel lang, en zonder het gebruik van al teveel geweld vrij goed in geslaagd. ZE gaan nu alleen maar in een hogere versnelling onder invloed van wat er zich in de Arabische wereld afspeelt. Wie herinnert zich Iran toen de Sjah nog niet vervangen werd door ayatollahs? D�*t willen ze in heel de wereld bereiken. En ze zijn daar op een aantal plaatsen in Europa al in geslaagd (Groot Britannië, Frankrijk, Zweden, Noorwegen) Wie heeft Mia Doornaert vanmorgen om even voor 9 uur gehoord op radio1? Zij legt de vinger op de wonde. Wie één negatief woord over moslims durfde zeggen werd meteen voor nazi of extreem rechtse uitgescholden, én aangepakt. Zelfs profs die aanvankelijk nog durfden waarschuwen gaven het op onder druk van de politiek correcte opiniemakers.
|
|
|
#538 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Daarom dat ik ook zeg "mogen". Weg met de politieke correctheid.
|
|
|
#539 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Kleef die cartoon op je rug en wandel door Molenbeek.
|
|
#540 |
|
Europees Commissaris
|
Een goed voorbereide strafexpeditie 2 jaar na de feiten als terrorisme omschrijven met als doel angst aan te jagen, is de zaken buiten proportie opblazen.
Je overreageert.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|