![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 |
|
Burgemeester
|
Identiteitskaarten heb je nodig om een vliegtuig te pakken, of te bewijzen dat je niet illegaal bent.
En ze waren dan ook nog eens in de war als moordenaars.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 7 januari 2015 om 23:50. |
|
|
|
|
#662 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kritiek op een barbaarse en moorddadige ideologie wil hij stafbaar maken. Ondertusen komt die hypocriet de aanslag op de vrije meningsuiting veroordelen op Twitter. |
|
|
|
|
|
#663 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad !! |
|
|
|
|
|
#664 |
|
Europees Commissaris
|
De moslim idioot op Ter Zake vindt dat we best geen spot drijven met de profeet, want dat kan de samenleving polariseren.
M.a.w. geen mopjes meer maken over de profeet of anders worden de moslims boos. |
|
|
|
|
#665 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#666 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondanks men weet dat Mo een pedofiel en niets ontziende moordenaar was blijft men die vereren. Meer zelfs, voor een deel van de moslims blijft hij een te volgen voorbeeld. |
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Moslims belijden hun geloof in groep; terwijl spot van 1 persoon komt. Dan heb je dus 1 tegen meerdere. Gaan wij nu in groep de moslims aankaarten, dan hoeft niemand zich klein te voelen.
|
|
|
#668 |
|
Banneling
|
Denk dat de gazetten morgen vol met spotprenten gaan staan als ik twitter mag geloven.
|
|
|
|
|
#669 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op een van de genomen foto's lijkt er zelfs een sportschoen naast de auto te liggen en vergeet niet dat het paspoort van de daders van 911 'intact' teruggevonden werden... het kan dus allemaal... Foto van het brandend wrak genomen vanuit een synagoge: ![]() Lees: http://jpupdates.com/2015/01/07/brea...ris-synagogue/ The mayor of the principality, Francois Pupponi said that the car on fire outside the synagogue in Sarcelles is an “accidental, unrelated incident” not connected to the Charlie Hebdo shooting. Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2015 om 00:27. |
|
|
|
|
|
#670 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen heb ik nooit ofte nooit gepleit voor in het inschroeven van onze vrijheden. |
|
|
|
|
|
#671 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#672 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Peace of pieces
Pieces of peace Welk van de 2 ?? Of ze nu bv links , rechts , vierkant , rond , Aards , zeikers , niet-Aards , Anti-Aards , ovaal , kinds , rode koolfreaks zijn , interesseert me geen reet , wie zoiets doet zijn gewoon smeerlappen , nichterige boellekes die hun bedorven zin willen doorrammen !!!! Iedereen die zoiets goed vindt of goedkeurt , moge zij een staaf TNT in hun reet geramd krijgen , en het lont mag dan aangestoken worden (buiten bewoond gebied) !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#673 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
niet-Aards , Anti-Aards , ovaal , kinds , rode koolfreaks zijn , interesseert me geen reet , wie zoiets doet zijn gewoon smeerlappen , nichterige boellekes die hun bedorven zin willen doorrammen !!!! Iedereen die zoiets goed vindt of goedkeurt , moge zij een staaf TNT in hun reet geramd krijgen , en het lont mag dan aangestoken worden (buiten bewoond gebied) !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#674 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vwala , luid & duidelijk mee eens !!
|
|
|
|
#675 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#676 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die islamitische moordenaars hebben bewezen dat Pegida meer dan nodig is en Merkel er naast zit met haar veroordeling.
|
|
|
|
|
#677 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#678 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is geen enkele cartoon die Mohammed kan overtreffen in ranzigheid.
|
|
|
|
|
#679 |
|
Europees Commissaris
|
Lol De Standaard vandaag:
"In Europa piekt de islamofobie. Komt dat door de snelle opkomst van Islamitische Staat of is er meer aan de hand?" http://www.standaard.be/cnt/dmf20150106_01460681 |
|
|
|
|
#680 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|