![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() Slim dat je daar achter gekomen bent dat ik dat wist. Kon je al uit een van mijn andere bijdragen hebben afgeleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, indien u consequent bent met uw morele principes, dan moet u de mensen die homoseksuele handelingen verrichten ter dood brengen. Want dat eist uw boek Leviticus. Ik ben benieuwd wat u nu weer uit uw mouw gaat schudden om deze executie niet meer te moeten uitvoeren. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2015 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Wever is erelid van dit klein clubke studenten. Of de vraag of hij achter hun standpunten staat, kwam geen antwoord. Overigens ook geen antwoord van Kennis, Jambon, Storme, Van Dijck. Ik kan er alleen maar uit afleiden dat zij dus achter de volgende standpunten staan uit het manifest van Pro Familia, of dit in elk geval niet de moeite waard vinden om te reageren op een vraag hierover. De standpunten zijn: II. Van de burgerlijke overheid eisen we: 1. Afschaffing van elke wetgeving die de adoptie van kinderen door koppels van hetzelfde geslacht toelaat. Koppels hebben strikt genomen geen "recht op kinderen", zoals ze recht hebben op materiële bezittingen, maar kinderen hebben wel het recht om in een vaste levensverbondenheid van vader en moeder te worden verwekt, gedragen, geboren en opgevoed (cf. Donum Vitae). Een kind dit recht op vader en moeder ontzeggen is een ontoelaatbare discriminatie! 2. Herwaardering van het huwelijk in zijn ware betekenis van het woord: Een levenslange band tussen man en vrouw, gericht op de voortplanting en wederzijdse steun. Alle andere samenlevingsvormen zijn geen huwelijk en kunnen dus geen aanspraak maken op deze titel. 3. Blijvende ondersteuning van de (grote) gezinnen omdat kinderrijkdom de beste en enige garantie blijft voor sociale welvaart en welzijn. 4. Een heropname van abortus in het strafrecht en een einde aan subsidies voor anticonceptiva, alsook de vele misleidende campagnes erover. 5. Een einde aan de verplichting die aan (para)medici wordt opgelegd om anticonceptiva aan te bieden. 6. Een manifest verbod op openbare zedenschennis, zoals tijdens de zogenaamde Gay Pride tentoongesteld. 7. Een verbod op IVF, kunstmatige inseminatie, draagmoederschap en alle andere ersatz-concepten die de unieke aard van het natuurlijke gezin ondermijnen. 8. Een verbod op de pseudowetenschappelijke gendertheorie in de onderwijsinstellingen en een verbod op de ideologische gender mainstreamingspolitiek in alle overheidsinstellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is heel fanatiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, er dwalen hier naar ik zo zie nog wel fanatiekelingen rond op dit forum. Zo vreemd is dat dus niet. Op naar de volgende reeks eindeloze pagina's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verschiet wel van uw zelfkennis, tenslotte is het niet gemakkelijk om toe te geven (aan jezelf) dat je een fanaticus bent. Hoe voelt dat, weten dat je fanatiek bent en er toch niets tegen kunnen doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien begrijp je de boodschap niet, of, u kennende, wil je ze niet begrijpen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 januari 2015 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Banneling
|
![]() Is zelfkennis niet het begin van de wijsheid?
Ach, een mens leert met alles leven. Potverdorie, en ik zou niet meer posten. Werkelijk echt te fanatiek. Laatst gewijzigd door hagel : 8 januari 2015 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb namelijk nog nooit iemand uit dat zeer rechtse clubje de wereld horen insturen dat we homo's van de kerktoren moeten gooien. Geen N-VA-ers en zelfs geen Blokkers, maar wél anderen. Over sehnsucht naar een ultramontaanse moraal en dito politieke opvattingen gesproken .... Uit welke homofobe beerput zouden die komen? En waarom heb ik die niet één keer door iemand van jouw clubje horen vernoemen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 januari 2015 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle mensen, maar zo te zien wel heel wat.
![]() |
#616 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelovigen hebben helaas geen open geest. De rationaliteit wordt onderdrukt door de dogma's, de twijfels gecompenseerd tot fanatisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om zeker te zijn, heb ik het terug opgezocht: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...rslaat/2.37104 Ongeveer vanaf 21'40" . Ik denk dus dat jij liegt. Overigens besluit jij nogal vlug dat "omdat hij niet antwoordt, mag ik er vanuit gaan dat hij ...." Ik mag hopen dat jij nooit jurist, en vervolgens rechter zou worden. Ik hou niet van jouw stijl. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij zich smalend over dat clubke uitliet, vraag ik me af waarom hij er erelid van is. Zodra het persbericht verschenen was heb ik meteen een aantal ereleden aangeschreven met de vraag of ze achter die verklaringen stonden. Drie reageerden meteen, twee sponsors reageerden ook al. De boven opgesomde politici reageerden vooralsnog niet. Niet meer,niet minder. Als ze morgen of binnen twee jaar reageren, zal ik het meteen laten weten. Ondertussen blijven ze blijkbaar erelid en is er voor dus niets aan de hand, denk ik dan. En wat betreft mijn stijl. Er dwalen er hier wel meer rond van wiens stijl ik niet hou. Ieder zijn stijl. Les gouts et les couleurs... Laatst gewijzigd door hagel : 8 januari 2015 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als christen voel ik niet de behoefte andere wegen op te zoeken dan die gemeenschap die zo dicht bij de apostelen en Jezus stond. |
|
![]() |
![]() |