![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat laatste zullen weinigen ontkennen me dunkt. Maar ook vooraanstaande moslims zien in dat dit wel nodig is. Of dat al dan niet ridicuul is doet niets af aan het feit dat dat wel degelijk het gevolg is. Dat zien we nu al.
|
![]() |
![]() |
#982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij ook alvast openbaar afstand nemen van de westerse bemoeienis in het Midden-Oosten? en de vergeldingsacties in Parijs?
|
![]() |
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pak van wat op dit forum gebeurt kan samengevat worden onder: naar een ander roepen van wie hij afstand hoort te nemen. |
|
![]() |
![]() |
#986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ziet die 'de Moslim' van u er uit, eigenlijk? ![]() Ik zou die toch graag kunnen herkennen als ik mij hier in de RAPE (Région A Part Entière) ooit nog eens buitenshuis waag. Als. Ooit. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me af waarom die man in dat avatar niet vreugdevol zwaaide. Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2015 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
#989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indiase ex-minister biedt daders aanslag beloning van ruim miljoen euro
Da's pertang ne moslim die 't boekje kent... |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://bertanciaux.be/zo-koud-2 http://bertanciaux.be/nood-aan-tederheid Ik vertrouw deze Bert niet , punt aan de lijn !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen de moslimwereld bestaan er heel wat opvattingen, sommigen kunnen andere groepen moslims helemaal niet verdragen. Ik heb daar zo eens wat de moeite aan besteed wat ik zoal kon terugvinden. Opmerkelijk! Maar uiteraard hebben ze wat in gemeen, ze zijn en blijven moslim. Wanneer het niet teveel gemekker is lijken sommige zaken wel aanneembaar, wanneer het niet van die wahabistische geleerden zijn. Andere geleerden spreken hun trouwens helemaal tegen... alhoewel de doelstelling uiteindelijk steeds hetzelfde is... dat van ons 'ongelovige' westen ook trouwens. Kortom... moslims in 1 zak steken is er ver over, dat is een leugen en we weten dat wel. Het zou een beetje zoals alle Europese landen in een enkele unie 'absorberen' zijn... een Kalifaat dus. Globalisme is de ziekte. mijn 2 rosse. Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2015 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
#995 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reden dat Charlie hebdo onder politiebewaking stond was omwille van bedreigingen geuit vanuit islamhoek (of wordt dat ook ontkend?). Als dergelijke bedreiging dan ook geconcretiseerd wordt, kan je toch moeilijk wegkijken van degenen van wie de bedreiging kwam ? Het blijft opvallend dat de verontwaardiging binnen de islamwereld omwille van de spotprenten zelf ettelijke malen groter was dan die omwille van de aanslagen zelf. |
|
![]() |
![]() |
#996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
!!!! Lees bovenstaande 100% sarcastisch !!!! Want wie dit werkelijk goedkeurt , zijn hersenloze idioten 1ste klas !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 januari 2015 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja, waar en wanneer precies? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#999 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De koran is ongeschapen, eeuwig en ligt op een tafel bij god. Dan is dat boek geopenbaard aan Mohammed, dat die oorlogen voerde is welbekend. Maar de haatdragende citaten zijn niet aan de oorlog te wijten, ze liggen al eeuwig bij god. De citaten zijn pas véél later opgeschreven overigens. Dat is de context.
![]() |
#1000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In geen enkel programmapunt van het VB wordt opgeroepen tot geweld of moord, wat we niet kunnen zeggen van het islamprogramma.
|
![]() |