![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kijk maar uit dat niemand van die gemeenschap dit blasfemie vindt.
|
|
|
|
#162 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
niet dat ik een eerlijk antwoord verwacht van partijslaafjes. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
|
Citaat:
Door te verwijzen naar de PVDA? Gaat hij uit die hoek extra stemmen moeten zoeken? N-VA zou zelfs een groter aandeel stemmen aan PVDA 'gunnen' indien ten koste van de andere linkse partijen, met Sp.a voorop.
|
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben benieuwd naar uw visie op deze man. Waarom zou hij immers als gezaghebbend erkend worden voor heel de moslimgemeenschap in België?
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het debat kan men trouwens niet zomaar van Frankrijk naar België/Vlaanderen overbrengen, omdat er een heel aantal andere aspecten meespelen. De hele zaak rond de lekenstatus van de republiek bijvoorbeeld is echt iets eigen aan Frankrijk, net als de vrij strijdvaardige rol van de religieuze gemeenschappen. |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Minister-President
|
Heel het politieke establishment heeft dit op haar geweten.....en alliantie tussen extreme moslims en extreem links is de meest bizarre aangezien stalin overal moskeeën liet sluiten en met de grond gelijk maken....
Verbrand de aarde? |
|
|
|
|
|
#168 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar vraag mij toch af of bij terroristische daden zoals in Parijs, de godsdienst hiervan aan de grondslag ligt, of gewoon de haat voor de tegenstander, haat die zijn wortels misschien wel mede vindt in de godsdienst, maar die anders ook wel zou aanwezig zijn. En waarom, onder impuls van de linkerzijde, men het katholicisme moet, en dan islam niet mag bekritiseren, zal dan ook wel met macht te maken hebben. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banneling
|
in een extremistische cel zoals van jullie soort geraak ik niet binnen om foto's te maken, jullie neigen naar een kwaadaardige sekte met aanbidding van een persoon. dat wordt zeer gevaarlijk om tussen te leven voor de gewone man van de straat.
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze namiddag kwamen in het federaal parlement alle fractieleiders hun afschuw uitspreken over de moordpartij maar geen enkele buiten FDW nam het woordje islam in zijn mond. Zelfs de premier kreeg het niet uit zijn strot. Als je het probleem niet wil benoemen vraag ik mij af hoe je het ooit gaat oplossen. |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De perverse gevolgen van cordon sanitaire zullen nog héél lang doorwerken.
|
|
|
|
#174 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Hoe zou jij reageren als pakweg China ons economisch en moreel zou dicteren welke weg we volgen en marionetten als leiders zou installeren. Persoonlijk weet ik niet of ik extremistische gedachten zou schuwen. Bovendien komt hier nog eens bij dat het midden oosten een grote jonge bevolking heeft en aldus de typische naïviteit heeft. Laatst gewijzigd door Loki : 9 januari 2015 om 06:13. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat neemt allemaal niet weg dat het Weverke gescoord heeft.
So? Dat maakt hem nog niet de "special one". Dit is niet Chelsey.
|
|
|
#176 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een zielig staaltje hysterie krijgen we hier weer te zien van links. Het verlies van de macht zit nog steeds diep.
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
|
Citaat:
Het je normaal voordoen zal dan weer een pak moeilijker zijn.
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar doen: da's het eieren eten, he! Nog niet veel gezien van dat laatste, maar hij heeft nog een beetje tijdskrediet over. Spannend, ...hopen dan maar.
|
|