![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Importverbod Syriestrijders | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 100,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nu kan het wel eventjes , weer 12 doden in Parijs , niet dat het Syriestrijders zijn maar het lijkt erop .
Met Kalasjnikovs dan nog , dat primitief materiaal komt uit het Midden-Oosten . Ze moeten maar eens beslissen , of ze blijven hier of ze vertrekken , maar dat over en t'weer gereis met alle controles vandoen werkt op de zenuwen .
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat zou de aanzet tot discussie moeten zijn? Dat eenieder die daar ooit een stap gezet heeft hier nooit nog binnen zou mogen lijkt me klare wijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom ze dat toelaten is inderdaad een aanzet tot discussie . Ze worden in de gaten gehouden zeggen ze met de gekende gevolgen .
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zijn veel gevaarlijker voor ons dan de Oostfronters me dunkt. Die werden precies toch wat harder aangepakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het blijft vreemd dat ze mogen terugkeren , als alle Europese landen ze weigeren wegens staatsgevaarlijk , waar zit het probleem .
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ga je dat implementeren? De Europese grenzen zijn zo lek als een zeef ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk je dat het toevallig was dat ze juist tijdens een vergadering binnenvielen . Steek ze in de marginaliteit = illegaliteit en ze kunnen niets .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 9 januari 2015 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij waren een probleem. Niet langer want ik geloof niet in incarnatie. Wacht effe... misschien?... Islammekes?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Vechten voor een ander land, groepering die te boek staat als terroristische groepering = verlies nationaliteit en paspoort.
Voila. |
![]() |
![]() |