![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Neen meneer Somers niet ONZE terroristen. UW terroristen..... jullie hebben ze gefinancierd, geimporteerd, beschermd, gepamperd etc.
Maar toch al goed dat hij bekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Hij hangt hetzelfde gedachtegoed aan. Hij financiert, cultiveert en onderwijst net zo goed de nazislam. Hij hangt net zo goed de politiek correcte cultus aan.
Als een ideologie wereldwijd los van elkaar overal tot monsterachtige misdaden leidt dan moet die buiten de wet gesteld worden ipv ze te cultiveren, financieren , beschermen en critici er van te vervolgen en demoniseren. Dus Ja het zijn de terroristen van het establishment. Het staat overigens iedere moslim vrij om zich af te wenden van die moorddadige ideologie. Of toch weer niet dan riskeren ze wat wa het ook weer? juist ja datgene wat die ideologie zo extreem en gevaarlijk maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Politiek België heeft veel boter op het hoofd, dat ze er zich uit proberen praten zijn vijgen na Pasen.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door onze schuld, door onze schuld, door onze grote schuld.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent niet dom dus u zaait haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het heeft weinig van doen met gepamper. Het is meer een opvoedingstraditie die door onwetendheid moeilijk doorbroken wordt en dit ivm gender. Met daar bovenop dan nog de veranderingen door de huidige globaliseringsgolf en de gevolgen daarvan op de arbeidsmarkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Somers is een maf. Het is niet omdat ons kat geboren is in de mand van een rashond dat ze kan bassen en recht heeft op een pedigree.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 januari 2015 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De diep-blauwen en diep-liberalen zijn ook hier geboren.
Ze zijn ook van ons. De diep-roden .... en de fel-gele-flaminganten ... ook hier geboren. De linkiewinkies, die niet verdelen maar samenbrengen, .... zijn pertang discriminerend in hun strijd tegen mensen met een andere mening. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben het eens met Somers en in het verleden met Pim Fortuyn: het zijn de onze.
Laatst gewijzigd door Tomas : 11 januari 2015 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20150109_01466442
Een fundamentalistische moslimpresident in Europa? Daar geloof ik echt niets van.’ Mechels burgemeester Bart Somers stapt niet mee in het groepsdenken dat moslims haast collectief verantwoordelijk stelt bij terroristische aanslagen. ‘Het gaat niet om de invoering van een islamitische staat, het gaat om de invoering van een totalitair regime. En welke staat maken de terroristen dan kapot? Voor de duizenden hier wonende moslims is België hun staat. Ook hun democratie wordt aangevallen. Geloofd die kerel echt wat ie schrijft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dromers!!! Laatst gewijzigd door Garry : 11 januari 2015 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IMC hier. Dank.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mijn raskat hondsdol blijkt, dan is dat wel mijn raskat, en is het mijn verantwoordelijkheid dat beestje laten in te slapen.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islamisering van België
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2015 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |