![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat dat je jezelf in een apepakje kleedt met een hakenkruis op, het volstaat dat je publieke lezingen uit Mein Kampf zou houden, het volstaat dat je publieke voordrachten zou houden om te stellen dat al die verhaaltjes over concentratiekampen overdreven of niet waar zijn, en je bent strafbaar. Daarbij moet je geen enkele antisemitische uitspraak doen, of geen enkele haatdragende zin uitspreken. Louter het dwepen met nazi symbolen is voldoende. Welnu, ik stel hetzelfde voor met de islam. Iedereen die durft stellen dat de Profeet geen terrorist is, iedereen die durft te stellen dat de Islam iets anders is dan een verachtelijke leer die tot geweld oproept, strafbaar. Iemand die een hoofddoek draagt, hup, even zwaar gestraft als iemand in een apepakje met een hakenkruis op. De Koran verbieden. Alle websites die ook maar iets sympathieks zeggen over de islam, neerhalen en zware boetes. Uiteraard razzia's in alle (verboden) moskeeen. Wa peisde ? |
|
![]() |
![]() |
#1983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het over het oprichten van een soort van stazi die de schone kuis gaat maken. Nadien een Kristalnachtje organiseren om van die stazi af te geraken natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1984 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1987 |
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 10 januari 2015 om 17:19. |
![]() |
![]() |
#1988 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou beter zeggen : dan is dat meiske als burger zeer goed bezig.
|
![]() |
![]() |
#1990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() http://www.jewpop.com/wp-content/upl...1/11/no416.jpg http://www.jewpop.com/wp-content/upl.../charlie11.jpg ![]() [IMG]http://www.alterinfo.net/photo/art/default/3400269-4889538.jpg?v=1320231943[/IMG ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 januari 2015 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
#1992 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, ik denk niet dat die "joe le corbeau" iets met het echte Charlie Hebdo te maken heeft.
#1994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we het nu eens simpel houden en de erkenning van een religie in dit land linken aan bepaalde wetten en verdragen, ELKE religie wel te verstaan... Ik denk dan aan mensenrechten, discriminatie, zelfs racisme en andere toestanden. Het kan niet moeilijk zijn om een religieus handboek te herschrijven zodat het strookt met de moderne visie op menslievendheid.
't Is 2015; me dunkt dat de wereld er een ietsiepietsie anders uit ziet van enkele duizenden jaren geleden, 't barbaarse mag er wel uit... |
![]() |
![]() |
#1995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zie vanaf 38.50 en hou op met te spuwen op hun graf. http://www.npo.nl/nieuwsuur/09-01-2015/VPWON_1235653 Laatst gewijzigd door dalibor : 10 januari 2015 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
#1997 |
Burgemeester
|
![]() Dat vind ik ook. Bij een heksenjacht ga je de Arabische olie producerende OPEC landen serieuze op hun tenen trappen.
Vraagje : Is het propageren van geweld via de koran nu wettelijk of niet ???
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 10 januari 2015 om 18:05. |
![]() |
![]() |
#1998 |
|
![]() De koran is geen rechtspersoon en kan dus niet aansprakelijk gesteld worden. Heb jij eigenlijk al ooit Mein Kampf voor een gerechtshof zien opgeroepen worden? Beiden zijn boeken, weet je wel?? Boeken!!!
|
![]() |
![]() |
#1999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ne moslim minder? Net zoals er waarschijnlijk gene katholiek minder zal zijn omdat ze in een bijbel lezen die netjes voldoet aan wetten en verdragen. Na een paar duizend jaar mag dat wel eens hé, als er echt een god is zal die wel mee aan de schrijftafel gaan zitten om ze te helpen met verbeteren. Wil je religieus extremisme weg, laat ze dan alvast in boeken lezen die niet vol staan met waanzin, haat, discriminatie en weet ik veel... Draait een religie op vrede en verdraagzaamheid? Laat ze dan de haat en nijd uit hun leerboeken halen zodat de volgende generatie al niet begint met zwaarden en slaven... |
|
![]() |
![]() |
#2000 |
Burgemeester
|
![]() Als ik nu een western lees. . . . Daar is niks mis mee. Maar ga ik uitleggen aan kinderen dat mensen doodschieten wel kan, spannend is, mogelijk is; dan zit het toch fout denk ik.