![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou leuk zijn, maar het hoeft niet legaal hoor. Ik geraak zo ook aan mijn gerief. Wat jullie of de regering daarvan vinden zal me worst wezen. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 13 januari 2015 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tegenwoordig kan je legale chemische wiet kopen (naar ik hoor, vrij gevaarlijk) net als legale andere chemische brol. Dit hypocriet beleid is ronduit gevaarlijk en kost levens. Daarom dat gejank dus.
"The greatest deception men suffer is from their own opinions"(Leonardo da Vinci). Laatst gewijzigd door Loki : 13 januari 2015 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet de eerste thread hier nog tegenkomen waarin iemand daarvoor komt pleiten. Wel zie ik hier om de zoveel tijd threads opduiken met drugsgebruikers die komen janken hoe oneerlijk het is dat cannabis illegaal is en alcohol wel legaal. Met de huidige alcohol-en tabaksregeling hebben de meesten dan ook geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat dat ge van chocolade of paprika chips schizofreen wordt. Dus, ja, vergif. Een zeer langzaam vergif voor de meesten, en voor anderen een snel werkend vergif. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens ik denk niet dat ook maar iemand een probleem zou hebben met een (zelfs strenge) cannabisregeling.....integendeel ...maar een regeling is nogal moeilijk als je iets in de illegaliteit wil houden en dat is waar het om draait. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 januari 2015 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom ga je nu een opeens een roesmiddel vergelijken met chips ?? Volgens mij zijn chips niet echt drugs......Spreek eens over tabak bijvoorbeeld als je het toch wil hebben over vergif ....met een paar tientallen miljoen doden per jaar ingevolge van... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 januari 2015 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tabak en alcohol zijn zwaar vergif.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo...daarom bestaat er ook zoiets als een Alcoholvergiftiging (veelvoorkomend).Ter info...in 2014 zou voor het eerst een vrouw zijn overleden aan een cannabisvergiftiging...maar dit wordt dan weer meerdere malen weerlegt door allerhande instanties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ai, onze Rudy is verloren gelopen. Ik denk dat je hier moet zijn: http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |