![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mag dan wel een "extreem denkbeeld" zijn? Ik merk trouwens op dat u, in weerwil van onze westerse vrijheden, plotseling denkbeelden door de censuurmolen wil halen. Nochtans zijn we vrij in het Westen om het even wat te denken, maar horen we te handelen binnen de lijnen van de wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het klopt inderdaad wat je zegt, een beetje zoals communisme in de jaren 40-50 behandeld werd in de VS. Laatst gewijzigd door Snerror : 14 januari 2015 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiermee gaat u dus volledig in tegen wat hier de afgelopen dagen voortdurend wordt afgedaan als de hoeksteen van onze westerse maatschappij, nl. de vrije meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat in feite nog een stap verder, ze mogen die mening inderdaad niet uiten, maar ze mogen die zelfs niet hébben. In Spanje werden mensen vroeger ook scherp in de gaten gehouden, en werd bijvoorbeeld gekeken of ze al dan niet varkensvlees aten. Maar dat gaat misschien net té ver. ![]() Laatst gewijzigd door Snerror : 14 januari 2015 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op dit moment is er geen vrije meningsuiting voor Charlie Hebdo's. Wettelijk misschien wel, niet in de praktijk. Dus nee, ik zou hypocriet zijn en die meningen en zelfs gedachten verbieden, vrije meningsuiting is er toch al niet. Daarbij, negationisme bijvoorbeeld is nu ook al verboden. Nochtans zeggen we dat er vrije meningsuiting is in België. Laatst gewijzigd door Snerror : 14 januari 2015 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat U bijna dood bent, ver weg woont zonder familie of gewoonweg omdat U denkt dat onrecht steeds iets met andere mensen te maken heeft? Mij zal het niet overkomen want ik ben hip & trendy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, bij echte vrijheid kan alles, alleen is er nooit echte vrijheid geweest. Er zijn altijd sektes, ideölogieën en 'religies' verboden geweest. Kijk naar communisten in de jaren 40-50 in de VS, de collaborateurs bij ons, de negationisten op dit moment. Laatst gewijzigd door Snerror : 15 januari 2015 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Neenee, gewoon omdat ik die mening niet deel, dus als ze dat verbieden heb ik er ook geen last van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die vrijheden geef ik graag op. Als ik het dan toch nog wil, kans is klein, ga ik wel naar SA of IS. Laatst gewijzigd door Snerror : 15 januari 2015 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zal de overheid (legaal) recht geven om iedereen te bespioneren/af te luisteren, zelfs encryptie te verbieden. Verder zal het me worst wezen wat of wie U verheerlijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo? De negationismewet geeft de overheid toch ook niet het recht om iedereen te bespioneren/af te luisteren?
|
![]() |
![]() |