![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En schermen met linkse rakkers en linkse media is te gemakkelijk. Er is eerder hier al aangegeven dat bijvoorbeeld n-va intern al opgeroepen heeft aan Pegida geen woorden vuil te maken. Versta : doodzwijgen. Zijn dat linkiewinkies ? Als Pegida zich niet openlijk distantieert van het blok zullen ze het kunnen schudden volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn post bedoelde het anders: een ronduit crimineel verleden een "twijfelachtig verleden" noemen door poster Antoon vind ik een zwakke eerder vergoelijkende repliek. Hetzelfde reeds opgemerkt trouwens in andere topics. Sorry Panda, 'k was blijkbaar niet duidelijk.
![]() |
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik weet echter dat ene De Winter al staat de popelen om op rij 1 te staan en het hele gebeuren naar hem te trekken. (Hier zijn de andere Pegida's ZELF bang voor). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, ze zijn spijtig genoeg niet dom genoeg om zich daar aan te verbranden.
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() De krant De Morgen contacteerde me net.
De nieuwe woordvoerder van PEGIDA (Dus niet Hans of mezelf, nog iemand anders) heeft officiële connecties met VB Deurne. Ze stoppen het dus zelfs niet meer onder stoelen op banken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Burger
|
![]() Bij deze de naam:
Rudy Van Nespen (Google is uw vriend)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mirushetnieuws, je bent nieuw hier en je focus is op één dossier dat je heel goed kent.
Wat is jouw prognose : geraken de blokkers hiermee weg ? Lukt het hen van Pegida vlaanderen te kapen ? En er desondanks een succes van te maken als drukkingsgroep ? Of lukt het (bewuste) stilzwijgen van de andere partijen om deze beweging die blijkbaar gewoon een tentakel is van het vlaams blok dood te zwijgen ? Laat het volk zich couilloneren en als schaapjes vooruitdrijven door wat verdekt opgestelde zetbazen van het blok, of mislukt dit en blijft het een blok reünie ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het feit dat men iemand aanstelt met een direct link naar het VB zegt genoeg (iemand anders aantrekken is al aan het falen want het was duidelijk het plan ongebonden mensen te zoeken). Daarnaast is de organisatie veel te gefocust op het laten doorgaan van 26.01 - men zit een beetje vast tussen hamer en aambeeld (de hamer hun achterban op Facebook zijnde) - en lijkt het mij nu al duidelijk dat ze niet meer inzitten om de noemer "volksbeweging" te verdedigen. Al de eieren worden in het mandje van 26.01 gegooid, als dat mandje valt.. Media bellen me nu al hele dagen en ik kan u melden dat men zeer dicht staat bij het ontmaskeren van de hele zaak. Alles hangt natuurlijk af van de bijeenkomst, het kan best zijn dat het een succes wordt met grote opkomst; maar gezien de haast en rampzalige planning zie ik Pegida in Vlaanderen een stille dood zal sterven. Men had beter de tijd genomen te groeien in aantal, de juiste mensen op de juiste plaats te zetten én een eensgezind beeld naar buiten brengen. Want ja: het rommelt zelfs binnen Pegida tussen de visies. Intellectuele argumenten en een goede discussie met mensen die nochtans de neus in dezelfde richting hadden is al teveel voor Pegida, kuch VB, dat staat al zwart op wit.
Laat u niet vangen: sta op voor uw vrijheid. Wees GEEN schaap! -> mirus.be een intellectuele marktplaats voor bijzondere ideeën en toekomstvisies. Laatst gewijzigd door Mirushetnieuws : 19 januari 2015 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Burger
|
![]() Ik krijg net binnen dat Rudy Van Nespen twijfels heeft om als woordvoerder op te treden. Zit er dan toch verstand in 't blok?
Overigens: ze zoeken ook een vrouwelijke woordvoerder (u kan wel raden waarom)
Laat u niet vangen: sta op voor uw vrijheid. Wees GEEN schaap! -> mirus.be een intellectuele marktplaats voor bijzondere ideeën en toekomstvisies. Laatst gewijzigd door Mirushetnieuws : 19 januari 2015 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er klopt bijgevolg iets niet in uw verhaal, ook al in de wijze waarop u uzelf hier nogal sterk op de voorgrond duwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U heeft er duidelijk last van dat uw vrienden genoemd worden blijkbaar.
Laat u niet vangen: sta op voor uw vrijheid. Wees GEEN schaap! -> mirus.be een intellectuele marktplaats voor bijzondere ideeën en toekomstvisies. Laatst gewijzigd door Mirushetnieuws : 19 januari 2015 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zeer volwassen houding heeft mening persoon hier blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Ik wou naar die eerste samenkomst trekken, maar nu is mijn zin helemaal over. Ik zal wel zien op TV of er meer dan 3 en een halve kletskop zijn komen opdraven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen zijn openingsbericht, ook de voortdurende berichten waarin hij beweert dat de pers hem contacteert, dat hij informatie doorkrijgt, enzovoort. Net alsof we hier met een sleutelfiguur van doen zouden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U voelt zich anders zelf heel belangrijk, als het ware de autoriteit van dit forum uithangen en woorden gooien zonder nadenken. U doet dat prachtig. Bent u zelf een gefrustreerd blokker die zich buitenspel voelt staan soms? Anders zie ik niet in waar die instelling vandaan komt om constant de persoon aan te vallen, getuigd van een gebrek aan argumenten lijkt me.
Laat u niet vangen: sta op voor uw vrijheid. Wees GEEN schaap! -> mirus.be een intellectuele marktplaats voor bijzondere ideeën en toekomstvisies. Laatst gewijzigd door Mirushetnieuws : 19 januari 2015 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |