![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meest eenvoudige zaak lijkt me om hen de Belgische nationaliteit te ontnemen en vervolgens de toegang tot het land te ontzeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kan je dus moeilijk verwijten dat hij slecht gelopen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je in godsnaam ontkennen dat vrijwel alle moslimterroristen zich beroepen op de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bestaat er bij publicaties niet zo iets als de 'verantwoordelijke uitgever'?
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slechts 20% van de Westerse Syriëstrijders kennen echt de koran. Er zijn er die voor ze vertrokken zich "The coran for dummies" hebben aangeschaft ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun identiteitsbewijzen hebben ze sowieso op zak. Hoe moet de grensbewaking in Griekenland, Bulgarije of Servië dan weten wie ze wel of niet mogen binnenlaten als ze in Antwerpen en Vilvoorde zelfs van elkaar nog niet weten wie er Syriëganger is? En dan gaan we er nog van uit dat ze via de reguliere grensposten trachten binnen te komen. Er zijn mogelijkheden zat om die te omzeilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Ja. Het zijn ordinaire genocidale psychopaten die een doel hebben gevonden om zich achter te scharen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet echt een argument he Jan?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 januari 2015 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen mogen we niet vergeten dat het Vlaams Blok/Belang een heel belangrijke verdienste op zijn rekening mag schrijven: het heeft thema's ter sprake gebracht die indertijd door de intellectuele en politieke elite systematisch in de doofpot werden gestopt. Het volk mocht het niet weten. En juist het Vlaams Blok kwam er wel mee naar buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslims moeten eigenlijk niet klagen over discriminatie, ze zijn één van de weinigen in dit land die ongestoord mogen oproepen tot haat en geweld met hun Koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het een heeel moeilijke opgave is : maar probeer te beseffen dat de overheid geen kloten te zeggen heeft over wat jij denkt, leest en wil geloven. En gelukkig ook niet over wat je wil zeggen daarover. Net daarom genieten jij en ik nu de vrijheid om daarover zonder enige terughoudendheid onze mening te kunnen ventileren. Los van alle burgerlijke en/of preutse beschouwingen in de sfeer van pudeur en andere sociale conventies of ficties. Ik zou zeggen : geniet met volle teugen van die vrijheid, en hoop samen met mij dat geen enkele verlichte would-be despoot er ooit in slaagt ons dat af te nemen en ons terug naar de tijd van voor de verlichting te katapulteren. En verder mag en moet de overheid doen wat ze behoort te doen : het sociaal contract behelst dat ze op proportionele manier waakt over de openbare orde en dus het evenwicht zal bewaren tussen onze openbare veiligheid en onze individuele rechten. En dat ze bereid is van deze 2 te garanderen desnoods mits geweld. Alle twee dus, niet het ene ten koste van het andere. Jij mag net als eender wie daarover denken wat je wil. Maar voor mij is dit laatste punt fundamenteel, en de kern van de gemeenschap. Geen sprookjesboek, geen moraal, geen overtuiging maar de wet en de rechtstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() "Ja, maar dat is de cultuur van die mensen ... dat is de religie van die mensen! Daar moet je respect voor hebben!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaren geleden kwam ik een Marokkaan tegen waarmee ik ooit voetbalde en die ik jaren niet gezien had. Ik gaf hem een hand en wou zijn vrouw ook een hand geven maar die weigerde mijn uitgestoken hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() Dat is dan nog in de private sfeer. Ik heb hetzelfde meegemaakt met een moslima (met hoofddoek) binnen een officiële overheidsinstantie. Gênant en onbeleefd.
|
![]() |
![]() |