![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu nog één stap verder naar het paradijs, een lobotomie is immers onvoldoende. Bij IS is er de keuze tussen nek- of keelslag.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Er is iets grondig mis met je als je niet beseft wat de pislam voor je in petto heeft, zelfs na het zien van onthoofdingen van weerlozen. Apathie, lafheid of gewoon totaal krankzinnig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je minder labiel was dan had je geweten dat wij hier helemaal niet zo verschillend over denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke specifieke kennis verkrijgt men op door op de knieën te vallen en voorover te buigen?
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Dat gij ze niet alle vijf op een rij hebt en van linkse ideen naar rechtse ideen en van multikul naar fanatiek enz overstapt en er een gewone boel van maakt , weten we al langer. Dit bewijst het eens te meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Oei neen. Straks doen ze nog een moslimvirus op. Sterk spul overigens. Een keer een moskee binnen gaan en je hebt het vlaggen. Zelf moest ik gebedjes leren, catechismus volgen en m'n plechtige communie doen en ben ik ontelbare keren in kerken geweest. En nog kan ik niet in een god geloven. Dat katholieke virus moet maar een plat virus zijn in vergelijking met het moslimvirus blijkbaar.
Volgens mij krijgt geen enkel geloofsvirus ons nog te pakken vermits we het geloofsantivirus genaamd Sinterklaas hebben toegediend gekregen. Het is van het allergrootste belang dat ook moslims dit krijgen toe gediend. Desnoods door middel van roze Pieten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te weten wat het precies was. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Mannen en vrouwen gezamenlijk in een moskee, en daar zitten ongetwijfeld ongetrouwde niet maagden tussen, dat kan niet anders dan de ontwijding van een moskee zijn, een blasfemie, die door IS zal gewroken worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De kinderen op deze foto lijken me geen moslims te zijn en hoeven dus niet te bidden zoalseen moslim. Dit heeft trouwens niets met diversiteit te maken. Ik zou het als vrijzinnige ouder niet appreciëren als mijn kind verplicht zou worden om gebeden te prevelen. Ongeacht of het katholieke gebeden of de gebeden van moslims zijn. Een bezoek brengen aan een kerk of moskee vind ik dan wél weer kunnen. Daar heb ik op zich geen problemen mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No woman, no male... tot zover Jamaica. You? a slimeball, ( a real dutchie once concluded you as a no-one. Which is ok, because of freedom of suckers like U) Spammers: here N. was. ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt sterk op multicul brainwashing . De realiteit is dat vrouwen en mannen niet samen bidden , dat de dames met een hoofddoek in een aparte ruimte moeten , Dat die losse haren absoluut verboden zijn . één ding klopt wel , die blondjes zullen moeten leren buigen voor de meester . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Muzelratten in spé.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 januari 2015 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij de leraars achteraf de uitstap hebben geduid met de nodige waarschuwingen en caveats, maar daar vrees ik voor....
![]() |
![]() |