![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u denkt dat de directie iedere handeling van de leraren dekt, hebt u echt niet het minste benul van wat er in een school omgaat. Eventjes herhalen dat ik ook de inrichtende macht heb vermeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen kregen in de lagere school ook het opgelegd bezoek aan een xxx (nooit geweten w�*t het was, noch w�*�*r het was). Het was een inlevingsbezoek denk ik dan maar, ze moesten zich verkleden als "gastarbeider" en kwamen dan met "het VLIEGTUIG!!" aan, waarna de gastarbeiders door de niet-gastarbeiders negatief werden behandeld. Een beetje zoals die Amerikaanse onderzoekster met haar oefening over racisme. Nooit werd ik op voorhand gevraagd of ze meemochten en beter nog, nooit werd er op voorhand meer duiding gegeven bij de inhoud van dat bezoek. Misschien doen ze het nog, ik weet het niet. Mijn kinderen scheelden vier schooljaren. het liep dus door. Ze waren wel allebei danig onder de indruk, en uiteraard vol begrip met de gastarbeiders (wat nu wel asielzoekers zullen zijn).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, niet dat ik gekloot wou worden, maar ik bezag het meer als een wedstrijd, want "kloten", dat werkt langs twee kanten. Zo is bijvoorbeeld het gezicht van een leerkracht, die aan zijn wagen komt en beseft dat zijn vier banden kapot gestoken zijn met een mes, geld waard.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In April 2010 bepleitte hij het dragen van de Niqaab. De vrouw hoort aan de haard en niet op straat. Als ze op straat komt moet ze "schaamte" tonen en de niqaab dragen. http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil_news Citaat:
Welke school of leerkracht zich hiervoor leende vind ik nergens terug. Waarom die kinderen onherkenbaar werden gemaakt begrijp ik ook niet goed. Met mijn kinderen zouden ze dat in alle geval niet lappen! Die komen alleen nog in een kerk voor een trouw of begrafenis, en zelfs d�*t is mij teveel. Mij krijgen ze in alle geval in géén kerk meer na mijn dood. Daar heb ik via een notariële akte een stokje voor gestoken.
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teken maar daar waar ze het u zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heeft het jou gebracht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig waren de slechteriken weg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeleken met uw internationale succesvolle carrière? Dat zou niet eerlijk zijn he?
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang heb je in den bak gezeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal eens tellen:
4 maand voorarrest. (Begijnenstraat) 2 maand halve vrijheid. (Begijnenstraat) 3 maand voorarrest (Begijnenstraat) 5 maand. (Wortel) 14 maand alles bijeen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 januari 2015 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wil ik niet. Je kan een leerkracht terugkloten zonder zijn banden plat te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nordine met de twee gezichtjes? Ik heb hem nog met een onschuldig gezichtje weten verklaren op VRT in de 7de Dag dat er geen enkele, nee echt niet géén enkel extremistische moskee was in Bruxelles. Een paar weken later vermoordde een volgeling van die o zo gematigde moskee de Afghaanse leider Massoud.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel dat een klas met overwegend moslimjongeren uit Brussel de basiliek van Koekelberg binnen gaat en er op hun knieën met de handen gevouwen weesgegroetjes moet zitten prevelen... Het kot was te klein geweest, en terecht. Van zo'n zaken dien je je als school ver verwijderd te houden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 25 januari 2015 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |