![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb een tijdje gehad dat ik dacht dat ik hier genuanceerder over moest nadenken, maar nee: daar ben ik ook weer van afgestapt. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je steeds sliep tijdens de lessen Nederlands terwijl de DT regel werd uitgelegd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net zoals wij Hollanders niet vinden sporen. ^_^ Jullie moeten over alles een mening hebben.
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Feit blijft dat kinderen worden meegenomen naar moskeeën en religieuze rituelen hebben uitgevoerd (al dan niet met medeweten of toestemming van de ouders), dat is niet de taak van onderwijsinstellingen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Probleem is hetgeen er in de moskee plaats vond. Dat zal geen enkele ouder kunnen vermoeden hebben. Je moet dat ook niet overdrijven, geen enkel van die kinderen zal zich door deze gebeurtenis hebben laten bekeren, ergo, het lijkt me sterk dat er zelfs één door beïnvloed zal zijn. Let wel: bezoek okee, maar dat bidgedoe kan niet! Wat wel een immens probleem vormt in mijn ogen, is dat die kinderen nu geafficheerd worden (zie foto's met bijbehorend commentaar van moslims) en als promotiemateriaal zullen gebruikt worden om aan te tonen dat het westen zich massaal bekeert. En dan mag je nog zoveel geloven in de kracht van de verlichting, dagelijks worden we geconfronteerd met de grenzen van de verlichting dmv lieden, ook autochtonen, die zich ooit hebben laten overtuigen door simpele foto's als deze. Kijk eender waar op radicale sites, en uitgerekend dergelijke foto's vind je overal, als het bewijs van de overwinning van de (radicale) islam. En dus is dit soort bezoek uit den boze.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vermoed heel sterk dat geen van mijn (nu volwassen) kinderen, het zouden aanvaard hebben dat islam-ritueel mee te doen. Het leven heeft hen al geleerd door de moslim, dat Islam geen godsdienst als een ander is.
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een kritisch mens denkt voor zichzelf na en, ja, normaal dat die dan ook een eigen mening heeft hé, in plaats van domweg mee te lopen met de kudde en alles wat voorgekauwd wordt te slikken.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 januari 2015 om 16:57. |
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je die nietszeggende zever op copy/paste staan misschien?
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Alsof zo'n uitstap niet op voorhand wordt gemeld.
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar 't is wel de bedoeling van dit soort moskeebezoeken, om je dat te laten geloven. Terwijl dagdagelijks 't tegendeel bewezen wordt door de volgelingen zèlf.
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ouders verwittigen over een moskeebezoek: ja! Hierbij verwittiging van ingesloten activiteiten zoals op voorgaande foto's: doe eens normaal! Natuurlijk wisten die ouders dat niet. Als ik me niet vergis, ik zit op mijn IPhone dus is het moeilijk om voldoende uit te vergroten, staat er zelfs een vrouw in een soort burka op één van de foto's. Waar zit het verstand van de begeleidende leerkrachten eigenlijk?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeer juist. Die dienen flink op de vingeren getikt te worden. Moest het met de mijne zijn voorgevallen, 't kot zou daar te klein zijn, ik denk dat ik die school eventjes zou verbouwen.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 januari 2015 om 17:01. |
|
|
|