![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ze bedoelt goochelen met koranverzen, zoals die verzen bijvoorbeeld uit een hoge hoed trekken, of ze veranderen in een duif, dat is niet toegelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals elke zondag heb ik naar de RTBF en RTL gekeken. Het is gewoon schandalig hoe FDW hier als persoon aangepakt wordt. Nu dat Janbon een in hun ogen fantastische repliek gegeven heeft is NVA in Wallonië salonfähig verklaard en blijft er in Vlaanderen nog slechts één politieke vijand over : het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
|
![]() Wat goed om weten is : Janbon werd door een ex-journalist van De Morgen verwittigd dat FDW de kamer had betreden in het bezit van de Koran.
Hij was dus verwittigd en dus was zijn antwoord aan FDW niet zo spontaan maar wel degelijk voorbereid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is alleen een breekpunt vanaf wanneer ze dat openbaar maken . De gematigde wil nog een paar generaties wachten . De extreme wil het zo snel mogelijk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke uitdrukking overigens : 'gemarineerd in de overtuiging van eigen gelijk' ![]() Er zijn er hier wel enkele die dit niet willen snappen hoor : de blokkers, die hierin de goddelijke openbaring menen te lezen dat hun profeet philip dewinter al 25 jaar gelijk heeft maar niet kreeg. Die hebben nu als het ware een religieus orgasme. Dan is het moeilijk om rationeel te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Halalvoeding in onze scholen, zwemuurtjes voor moslimas, hoofddoeken achter loketten, enz, enz...Dat is allemaal zuiver politiek en de Islam die zich verankert in onze politiek. Dat is simpelweg walgelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herlees de 32 pagina's die hierover al vol geschreven zijn eens, het heeft weinig zin dit nog eens voor jouw lol over te typen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Islam is een veroverende godsdienst, zij het met wapens, zij het met woorden. De Islam moet hier met wortel en al uitgeroeid worden. Het is dat of op termijn zelf onderworpen worden aan deze middeleeuwse religie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel zouden er zo rond lopen bij IS alleen al? En dan zwijg ik nog over de zoveel ander moslim terroristen over heel de wereld. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 januari 2015 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als vrouw in een minirok rondlopen : worden ze berzerk Twee homo's hand in hand : worden ze berzerk Geen hallal voedsel : worden ze berzerk enz.... Wel , ze hangen mijn kloten uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen verzet , kom en pak onze dochters maar , wil je er nog een levenslang inkomen bij ? Doe maar . Als ze zich verzet , dan is dat omdat ze racist is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het lijkt me nogal vrij zinloos als ik je moet beoordelen op vlak van taalgebruik en algemene kennis over de 2 grote religies... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat we dat allemaal moeten interpreteren (hoewel Allah nochtans in 2:242 zelf beweerd dat hij duidelijk is en dus bijgevolg niet op meerder manieren interpreteerbaar is) en in de context moeten zien (die er niet is, of als hij er al is, eerder de boodschap nog wat agressiever maakt dan ze te relativeren) of dat we dit in zijn tijd en ruimte moeten bekijken (hoewel Allah's woord eeuwig is)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat hier immers over hoe men(=moslims) naar de Islam kijkt, niet hoe wij er naar kijken. En als je dat niet door hebt , denk ik niet echt dat je weet hoe een opbouwende discussie zijn gang gaat... Verder kan ik maar één ding zeggen : Het is niet omdat iemand zich moslim noemt, en er als een moslim uitziet, dat het ook een moslim is! Meer woorden ga (en moet) ik er ook niet aan vuil maken. Valt mij ook op dat die veralgemende AVV.VVK wel hier de enige is die zijn stellingen kan staven... |
|
![]() |
![]() |