![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hopelijk gaat de opkuis door in het onderwijs . |
|
|
|
|
|
|
#562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het resultaat mag er best zijn: Slovakije is in Europa een land met een bijzonder bloeiende volksmuziek. |
|
|
|
|
|
|
#563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#564 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo kan je dan bijvoorbeeld liedjes schrijven zoals het moet in plaats van zomaar wat te liggen prutsen. Al is het maar door kleinigheidjes zoals kwint op kwint op kwint, dat klinkt altijd goed, als je dat uit jezelf moet leren, gaat nooit gebeuren. Zaken zoals 9 = 8 + 1, dingen die uw muziekkennis verbeteren zonder dat je er over moet nadenken. Maar inderdaad, iemand die zit te oefenen, dat kan nogal eens op de zenuwen werken, in zoverre begrijp ik u familie wel.
|
|
|
|
|
#565 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik begrijp anders totaal niet waarom je die holle opmerking maakt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#566 |
|
Europees Commissaris
|
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#567 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#568 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#569 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#570 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En daar bij denk ik niet dat er een geloofsvorm is die ik niet ken en ik ben daar nog niet voor moeten gaan bidden in een Moskee,... straf hé. |
|
|
|
|
|
|
#572 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Euh ....
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#574 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer zette u laatst een voet in een bibliotheek? Wat ontleende u daar dan? |
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#577 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar het om draait in gelegenheid, hoe vroeger de kinderen toegang hebben tot muziektheorie en instrumenten hoe beter.
|
|
|
|
|
#578 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Muziek lezen kan wel belangrijk zijn. Van bepaalde stukken zijn er geen opnames, zijn voorbeelden... Dan is er alleen de partituur waarvan je als muzikant moet vertrekken.
|
|
|
|
|
|
#579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een bibliotheek vind ik niet echt nodig wanneer je een e reader hebt waar meer dan 7500 boeken op staan. Niet dat ik die allemaal lees hoor. Helemaal niet, de laatste dat ik gelezen heb was De zeewolf van Jack London.
|
|
|
|
|
|
#580 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gelukkig zijn er dus nog mensen die een algemene opvoeding hebben genoten waarin ze hun liefde voor de taal hebben kunnen ontwikkelen.
|
|
|
|