![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon een drogredenering en trouwens een belediging dat je één zin van Etienne Vermeersch die nota bene walgt van PhDW eruit pikt om een boutade van te maken dat ze dezelfde boodschap hebben. Gaan we hier nu echt met drogredeneringen beginnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb totnogtoe nog nooit op Dewinter's partij gestemd, maar over migratie en voornamelijk de islam, zeggen ze regelmatig heel zinnige dingen.
![]() |
![]() |
#803 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er zijn meerdere organisaties en individuen die kritiek leveren op basis van snoerharde feiten, jammer genoeg krijgen die geen platform om te spreken, de waarheid is blijkbaar meer dan ongemakkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is geen duiding bij nodig. Zipper citeert één zin van vermeersch uit een heel programma met idioot Anciaux en gaat dat dan als 'argument' presenteren om te zeggen dat fuhrer Dewinter gelijk heeft omdat hij "hetzelfde zegt". Klinkt leuk, vooral aan den toog, maar het is een drogredenering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke wijze en waarin is hij dan "gematigder" dan Dewinter ? Ik zie alleen verschillen in stijl. Vermeersch verspilt misschien zijn tijd niet in discussies in de marge , maar de "teneur" van de twee is volgens mij volkomen gelijk. Laatst gewijzigd door Pericles : 10 februari 2015 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die ene zin had hij alles gezegd, dus ja een ijzersterk argument.
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in essentie verschilden hun betogen nauwelijks.
![]() |
![]() |
#811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou een lukraak uitgekozen uitspraak op dezelfde manier in een gekleurde discussie ingebracht zoals hier het geval was wel autoriteit hebben ? Ik denk het niet... Je weet best wel dat ik als atheist en absolute tegenstander van elke van de abrahamistische religies al die shit op hetzelfde (uiterst lage...) niveau zet van menselijke absurditeiten en afwijkingen. Nergens zul je van Vermeersch een waardeoordeel vinden dat islam versus een andere klote godsdienst 'beter' of 'slechter' zal catalogeren. Ik ben het daar met hem zeker eens over. Meegaan in spelletjes dat het een strijd is tussen christianisme en islam is iets voor religioten. Het gaat om beschaving versus barbarisme. En barbarisme afwijzen behelst ook om niet iedereen over dezelfde kam te scheren. Net zoals niet elke dwazekloot uit de jaren '50 die achter de kerk aanliep en tegen abortus was omdat de pastoor zei dat dat 'slecht' was is beginnen moorden zoals een paar religioten in de states wel deden aan abortusklinieken moet je ook niet elke moslim die naar de moskee stapt als een terroristen knuffelaar portretteren omdat er een paar honderd geracicaliseerde zwakzinnigen tussen zitten. Laat er geen twijfel over bestaan dat ik voorstander ben van radicale oplossingen voor diegenen die denken dat ze de limieten van de rechtstaat mogen overtreden. Maar klootzakkerij om een hele bevolkingsgroep in een hoekje te duwen omdat er een minoriteit van minder dan één % losgeslagen is daar ga ik niet in mee. Je mag me gerust proberen te overtuigen met citaten van Vermeersch waarmee hij zegt dat alle moslims hetzelfde zijn en allemaal slecht zijn. Veel succes met je zoektocht.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 februari 2015 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermeersch heeft het wel degelijk over de islam an sich. Of hij nu ook hier en daar kritiek heeft op het christendom doet in feite weinig ter zake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent hier gretig bezig om via een door zipper aangereikt citaat te proberen bewijzen dat vermeersch zegt dat islam slecht is. Dat terwijl Vermeersch al jarenlang stelt dat 'god', dus het godsbeeld, noem het god, allah, jahweh of eender wat niets waard is als bron van moraal.
Voor diegenen die moeite hebben om iets te lezen, geef ik hier de link naar een fragment van Vermeersch van ongeveer 6 minuten waarin hij brandhout maakt van dat idee. Merk op dat professor vermeersch hier zowel 'god' van de christenen als 'allah' van de moslims noemt en benoemt. Hopelijk kan dit fragment je er toe aanzetten die man zijn woorden niet langer te verbuigen en verkrachten. https://www.youtube.com/watch?v=ueBYKHsXunI |
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was zijn "binnenkomer" tegen de vermeende heersende islamofobie van Anciaux. Je kan het nog eens bekijken, en vooral beluisteren als ge wilt. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.1622557
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FDW cs daarentegen vallen juist een deel van die Nederlandstalige gemeenschap aan. Islamofoben zijn dan ook de objectieve bondgenoten van belgicisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent hier gretig bezig om via een door zipper aangereikt citaat te proberen bewijzen dat vermeersch zegt dat islam slecht is. Dat terwijl Vermeersch al jarenlang stelt dat 'god', dus het godsbeeld, noem het god, allah, jahweh of eender wat niets waard is als bron van moraal.
Voor diegenen die moeite hebben om iets te lezen, geef ik hier de link naar een fragment van Vermeersch van ongeveer 6 minuten waarin hij brandhout maakt van dat idee. Merk op dat professor vermeersch hier zowel 'god' van de christenen als 'allah' van de moslims noemt en benoemt. Hopelijk kan dit fragment je er toe aanzetten die man zijn woorden niet langer te verbuigen en verkrachten. https://www.youtube.com/watch?v=ueBYKHsXunI |
![]() |
![]() |