![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En zeker en vast alle medeburgers die in aanraking kwamen met het gerecht; Zelfs breed genomen: buitenwippers, baruitbaters, handlangers van zulke gasten,
alsmede alle immigranten. Ongeacht hun huidskleur, bijvoorbeeld een Fransman die zich in Vlaanderen komt vestigen. Ieder misdrijf dat opgelost wordt, is een goede zaak voor de maatschappij. Niet alleen dus voor het slachtoffer, maar voor iedereen. Ik zie geen enkel nadeel op vlak van privacy. De overheid (belastingen, onderwijs ...) weet in welke kleuterklas is zat, in welke lagere school, welk soort humaniora, wat daarna, wat in het leger, welke werkgevers, welk huis ik aankocht, trouwde, kinderen, erfde, vzw's die ik steunde met belastingsaftrek, welke ziekenkas, ... waarom zou er daar in het gerecht geen code mogen zijn, die mocht ik echt heel stout worden, er toe kan bijdragen dat ik ontmaskerd word ? Ok, tenzij ik paranoïde zou zijn. titel: Uitwisseling DNA met Frankrijk kan doorbraak in tientallen moordzaken forceren http://www.standaard.be/cnt/dmf20150210_01522736 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
En binnenkort zal dit: NBC Predicts: All Americans Will Receive A RFID Microchip Implant In 2017 Per Obamacare! hier ook overwaaien.
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kenmerk: niets te maken met het aangekaarte feit (boost in opheldering misdrijven; kans op enorme preventie want daders zullen geen tijd meer hebben om tweede/derde/... misdrijven te plegen); Kenmerk: angst aanjagen (nen chip in uw kloten moeten laten draaien). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Over mijn lijk
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Juist, staan ze binnen de kortste keren bij mij op de stoep, terwijl ik er niets mee van doen heb. Of wat denk je van iemand die jou in een kwaad daglicht wil zetten? Haren kun je makkelijk van anderen overal neerplaatsen. Zelf zorgt de dader ervoor dat hij zich helemaal bedekt heeft en er zo dus geen dna van hem/haar gevonden kan worden. Nope, ik vind het dus totaal geen goed idee.
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan pas kunnen we zeker zijn... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bovendien kan een database gehacked worden.
En ook: DNA is niet 100% sluitend. Vergelijk het gevonden DNA met een databank waarin 11 miljoen profielen zitten, en de kans is niet klein dat je een "match" zal vinden met iemand die er helemaal geen knijt mee te maken heeft.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#9 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Lijkt me dus slechts een kleine kans op een fout. Tenzij ge ergens een identiek tweelingbroer/zuster hebt waarvan het bestaan niet gekend is. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#11 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Best bij de geboorte al, zo'n halsband. Als je de schoof laat doen, dan roepen de mensen, 'Hitler kom terug, alles is vergeven'.
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat wou zeggen dat alleen in Antwerpen al zo'n negen mensen dat DNA hadden. De vraag werd dus gesteld, die andere acht met dat DNA, zijn die gecontroleerd? Neen dus, want men weet niet wie dat is. Typisch Belgische kromspraak, hij zal het wel gedaan hebben want we vinden die anderen niet.
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vrees dat hij elk woord meent.
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan bij een hoer gaan, en degene die na mij daar op bezoek komt, kan haar dood slaan. Zijt gij dan voorstander om alle databanken met vingerafdrukken te vernietigen ? Dat is exact hetzelfde met simpele de visu getuigenissen. Ik kan bij een hoer gaan, de buurman van de bar heeft mij gezien, heeft mijn auto gezien, maar het is de volgende bezoeker die haar dood geneukt heeft. Zijt gij dan voorstander om alle getuigenissen te weren uit criminele processen ? .
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch heel proper van die arts of bioloog die eerlijk is in zijn expertise en zijn verklaring omtrent de statistiek. Ge weet toch dat exact hetzelfde kan overkomen met vingerafdrukken of met getuigenissen. Er zijn nog wel rosse kaalkoppen met een pukkel op hun neus in gans Antwerpen ... en er zijn nog wel rode vw-polootjes die in Antwerpen rondrijden .... als ge begrijpt wat ik bedoel. .
|
|
|
|
|
|
#17 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
idem. Er zijn bijzonder weinig zaken die het waard zijn om voor te vechten, dit is er eentje van.
Zelfs in Noord-Korea moeten de burgers dat niet doen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Schitterend idee !
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Momenteel heeft de overheid jouw vingerafdrukken niet, dus je kunt gewoon blijven voortgaan naar die hoer. En als ze dood is, ga je naar een andere. |
|
|
|
|