![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2015 om 19:17. |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je wil dat ze ook eens op uw draadje komt zitten?
|
|
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bij jou is het duidelijk al lang geleden hé. Ik verwijs je naar een hoer waarvan je denkt dat ze je begrijpt.
Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2015 om 19:24. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee ze is uitgeteld van de laffe comments, en dan te zeggen dat de bashers waarschijnlijk op en top tegen 'hoofddoekjes' zijn, maar als een sexy vrouw gebruik maakt van haar charmes om iets van haar leven te maken, dan is het hek van de dam en wordt ze daarop afgerekend .. Vlaamse mannen zijn in dat opzicht net als mannelijke moslims, een vrouw die zich niet 'verstopt' verdient het in hun ogen om vernedert te worden .. Mooie mentaliteit
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hypochonder niet reageren, dan gaat die hinderlijk door en weet die niet meer wanneer te stoppen.
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zullen uw diepgewortelde frustraties maar niet verwarren met uw zogezegde verontwaardiging hierover zeker? |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Steekt het dat er iemand de koude en barre waarheid komt zeggen? Ik zal mij maar onthouden om uw niveau te omschrijven tenzij er iemand expliciet om vraagt.
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerder richtingloos rondvliegend testosteron dan de koude en barre waarheid heb ik de indruk. Interesseert iemand u niet? Handel daar dan naar in plaats van hier op de borstkas te komen roffelen.
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hou toch op, Marijke had dit soort reacties kunnen verwachten toen ze dit topic ging openen.
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alles wat je kan verwachten is daarom ok. Ik pendel elke dag met de trein van Antwerpen naar Brussel Noord. En als er een troep ouden van dagen op de trein zit stijgt er elke keer weer hetzelfde geloei op wanneer we Brussel Noord langs de ramen binnenrijden. Telkens met domme grappen, half verontwaardigd, half opgewonden gebrul.
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach jongen, ben jij de barmhartige Samaritaan? Jij gebruikt dit soort topics enkel maar omdat je een bloedrood links rakkertje bent en hiermee denkt je politieke tegenstanders een hak te zetten. Ik prefereer trouwens richtingloos rondvliegend testosteron dan rondvliegend oestrogeen zoals in jou geval.
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Willen ze niet discuteren, mij ook goed. indien iemand echter persoonlijk wordt en mij begint uit te schelden, kan die de boom in en de pot op met zijn rioolpraat. Ik walg van platvloersheid en dus ga ik ook hier niet om met zulk crapuul, dat is beneden mijn niveau. Succes!
|
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik herinner mij een heel ander Hot Marijke, het verschil is echt groot. |
|
|