Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2015, 19:17   #241
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Ben je ongesteld?
Zwak, beste Nietske. Zeer zwak.

Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2015 om 19:17.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 19:19   #242
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ben je ongesteld?
Nee hoor, het is gewoon langer dan 5 minuten geleden dat ze een pik heeft gezien en gevoeld. Dan wordt ze een beetje chagrijnig weet je wel...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 19:20   #243
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Marijke, wat me wel opvalt : je meent hier op dit forum te komen om met ons diepzinnige discussies op hoog niveau te voeren, maar tot nu toe zit je enkel hier op je eigen draadje???
Je wil dat ze ook eens op uw draadje komt zitten?
Oud 24 februari 2015, 19:21   #244
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Nee hoor, het is gewoon langer dan 5 minuten geleden dat ze een pik heeft gezien en gevoeld. Dan wordt ze een beetje chagrijnig weet je wel...
Denk het ook inderdaad.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 19:23   #245
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bij jou is het duidelijk al lang geleden hé. Ik verwijs je naar een hoer waarvan je denkt dat ze je begrijpt.

Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2015 om 19:24.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 19:23   #246
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ben je ongesteld?
Nee ze is uitgeteld van de laffe comments, en dan te zeggen dat de bashers waarschijnlijk op en top tegen 'hoofddoekjes' zijn, maar als een sexy vrouw gebruik maakt van haar charmes om iets van haar leven te maken, dan is het hek van de dam en wordt ze daarop afgerekend .. Vlaamse mannen zijn in dat opzicht net als mannelijke moslims, een vrouw die zich niet 'verstopt' verdient het in hun ogen om vernedert te worden .. Mooie mentaliteit Niet dat het me verwondert: het katholicisme zit er in feite nog steeds diep ingebakken, zelfs wie zich zogezegd 'vrijzinnig' noemt, is nog steeds onbewust doordrongen van dergelijke hypocrisie .. Ik kan me niet inbeelden dat moest Marijke hot zijn in Japan, men haar daar zo door het slijk zou halen ... my two cents!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 19:25   #247
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hypochonder niet reageren, dan gaat die hinderlijk door en weet die niet meer wanneer te stoppen.
Oud 24 februari 2015, 19:27   #248
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee ze is uitgeteld van de laffe comments, en dan te zeggen dat de bashers waarschijnlijk op en top tegen 'hoofddoekjes' zijn, maar als een sexy vrouw gebruik maakt van haar charmes om iets van haar leven te maken, dan is het hek van de dam en wordt ze daarop afgerekend .. Vlaamse mannen zijn in dat opzicht net als mannelijke moslims, een vrouw die zich niet 'verstopt' verdient het in hun ogen om vernedert te worden .. Mooie mentaliteit Niet dat het me verwondert: het katholicisme zit er in feite nog steeds diep ingebakken, zelfs wie zich zogezegd 'vrijzinnig' noemt, is nog steeds onbewust doordrongen van dergelijke hypocrisie .. Ik kan me niet inbeelden dat moest Marijke hot zijn in Japan, men haar daar zo door het slijk zou halen ... my two cents!!
Vind jij Marijke een knappe vrouw?
Oud 24 februari 2015, 19:28   #249
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Vind jij Marijke een knappe vrouw?
In vergelijking...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 19:30   #250
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Wat zit jij hier te beuzelen? Een hoer een 'sexy vrouw die haar charmes gebruikt' noemen is gewoonweg belachelijk. Ik heb trouwens niks tegen hoeren maar dit topic is gewoonweg een aanzet tot spot en kolder.

We zullen uw diepgewortelde frustraties maar niet verwarren met uw zogezegde verontwaardiging hierover zeker?
Oud 24 februari 2015, 19:36   #251
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Op wat wacht je om mee te doen aan de Comedy Cup? Jouw niveau zit nog 10 riolen lager dan dat van Xander! Proficiat!
Steekt het dat er iemand de koude en barre waarheid komt zeggen? Ik zal mij maar onthouden om uw niveau te omschrijven tenzij er iemand expliciet om vraagt.
Oud 24 februari 2015, 19:38   #252
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Steekt het dat er iemand de koude en barre waarheid komt zeggen? Ik zal mij maar onthouden om uw niveau te omschrijven tenzij er iemand expliciet om vraagt.
Eerder richtingloos rondvliegend testosteron dan de koude en barre waarheid heb ik de indruk. Interesseert iemand u niet? Handel daar dan naar in plaats van hier op de borstkas te komen roffelen.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 19:39   #253
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Eerder richtingloos rondvliegend testosteron dan de koude en barre waarheid heb ik de indruk. Interesseert iemand u niet? Handel daar dan naar in plaats van hier op de borstkas te komen roffelen.
Hou toch op, Marijke had dit soort reacties kunnen verwachten toen ze dit topic ging openen.
Oud 24 februari 2015, 19:46   #254
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hou toch op, Marijke had dit soort reacties kunnen verwachten toen ze dit topic ging openen.
Niet alles wat je kan verwachten is daarom ok. Ik pendel elke dag met de trein van Antwerpen naar Brussel Noord. En als er een troep ouden van dagen op de trein zit stijgt er elke keer weer hetzelfde geloei op wanneer we Brussel Noord langs de ramen binnenrijden. Telkens met domme grappen, half verontwaardigd, half opgewonden gebrul.
Oud 24 februari 2015, 19:46   #255
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach jongen, ben jij de barmhartige Samaritaan? Jij gebruikt dit soort topics enkel maar omdat je een bloedrood links rakkertje bent en hiermee denkt je politieke tegenstanders een hak te zetten. Ik prefereer trouwens richtingloos rondvliegend testosteron dan rondvliegend oestrogeen zoals in jou geval.
Oud 24 februari 2015, 19:49   #256
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet alles wat je kan verwachten is daarom ok. Ik pendel elke dag met de trein van Antwerpen naar Brussel Noord. En als er een troep ouden van dagen op de trein zit stijgt er elke keer weer hetzelfde geloei op wanneer we Brussel Noord langs de ramen binnenrijden. Telkens met domme grappen, half verontwaardigd, half opgewonden gebrul.
Ben jij moeder Theresa?
Oud 24 februari 2015, 19:50   #257
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach jongen, ben jij de barmhartige Samaritaan? Jij gebruikt dit soort topics enkel maar omdat je een bloedrood links rakkertje bent en hiermee denkt je politieke tegenstanders een hak te zetten. Ik prefereer trouwens richtingloos rondvliegend testosteron dan rondvliegend oestrogeen zoals in jou geval.
Helemaal niet. Ik zie daar niks links of rechts in, in uw manieren houden tegen een prostituee.
Oud 24 februari 2015, 19:59   #258
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Marijke. Ik heb ondertussen de blog bekeken, en ook de gewraakte reactie(s) gelezen.

Onder ons gezegd en gezwegen, als je een blog start mag je je verwachten aan allerhande reacties. Aan jou als opdrachtgever dit onder controle te houden. Iedere zakenmens weet dat.

Je mag niet rekenen op bijkomende steun of sympathie op fora van derden.

Het gaat om jou blog en die hou jij onder controle.

succes.
Ik verwacht helemaal geen steun of sympathie. Ik zeg mijn mening en anderen hebben het recht om er wel of niet mee akkoord te zijn. Als ze zin hebben om met hun argumenten een discussie aan te gaan, zijn ze welkom.
Willen ze niet discuteren, mij ook goed.

indien iemand echter persoonlijk wordt en mij begint uit te schelden, kan die de boom in en de pot op met zijn rioolpraat. Ik walg van platvloersheid en dus ga ik ook hier niet om met zulk crapuul, dat is beneden mijn niveau.

Succes!

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 20:04   #259
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verwacht helemaal geen steun of sympathie. Ik zeg mijn mening en anderen hebben het recht om er wel of niet mee akkoord te zijn. Als ze zin hebben om met hun argumenten een discussie aan te gaan, zijn ze welkom.

indien iemand echter persoonlijk wordt en mij begint uit te schelden, kan die de boom in en de pot op met zijn rioolpraat. Ik walg van platvloersheid en dus ga ik ook hier niet om met zulk crapuul, dat is beneden mijn niveau.

Succes!
Uw niveau is anders ook niet al te denderend.
Ik herinner mij een heel ander Hot Marijke, het verschil is echt groot.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2015, 20:06   #260
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:

Succes!
Rioolpraat? Hoe ironisch! Je bek is de facto een riool: men mag erin klaarkomen, men mag erin pissen ... en voor een supplementje van 1000 frank lik je de stront nog van tussen hun billen ook!
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be