![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#582 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op de duur kon ik , nog voor dat ze hun mond open gedaan hadden weten hoe het gesprek ging verlopen , gewoon op zicht. En je gaat me nu niet geloven , maar ik vergiste me zelden. Het was bijna zoals die Japanners die op een miliceconde kunnen zien of het kuiken een kip of een haan gaat worden. |
|
|
|
|
|
|
#583 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#584 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een gevolg van het feit dat je onder je eigen identiteit post. Je kan er voor kiezen dit niet te doen . Het is ook wel een beetje "in de belangstelling willen staan " nietwaar ? Niets mis mee hoor, maar dan moet je de reacties die er zijn er wel bij nemen. |
|
|
|
|
|
|
#585 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#586 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Zie je hoe poep-eenvoudig het is om in jouw achterlijke rioolsfeer te antwoorden én nog veel beter dan jij trouwens, hetgeen écht niet moeilijk is. Ik wist trouwens niet dat ze in jouw strontriolen al wifi hadden: Telenet voor Geestelijk Gestoorden, ongetwijfeld! Hoezee!
|
|
|
|
#587 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
zalig draadje ik hou wel van een stukje scheldproza nu nog een personage 'papa Bontinck' die zich hier komt moeien en we hebben een nieuwe Vlaamse topserie ! |
||
|
|
|
|
|
#588 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#589 |
|
Staatssecretaris
|
Doe ik wel als ik eens tijd heb.
|
|
|
#590 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik blijf nog even in mijn topic, ik vind het ergens toch grappig dat er simpele geesten bestaan die van "uitschijten" hun levenswerk gemaakt hebben. Een goede raad: kruip dan toch een podium op en ga concurreren met Xander De Rijcke!
|
|
|
|
#591 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#592 |
|
Europees Commissaris
|
Hot Marijke tijdens de menstruatie:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#593 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar laat ons eerlijk zijn uw persoonlijke aanvallen doen daar nauwelijks voor onder. Als je echt over politiek wil discussieren doe dat dan anonien , dan vermijd je in ierder geval dat het voortdurend over je "beroep" zal gaan. Dat begrijp je best wel, zo naïef ben je nu ook weer niet. |
|
|
|
|
|
|
#594 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Israel Fromm. Lees en wees verbijsterd! http://berlinbooks.org/brb/2011/01/t...-to-the-nazis/
|
|
|
|
#595 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ienemiene mutte, Tien pond kutte, Tien pond aars, Pooier Paul die is de baas! |
|
|
|
|
|
|
#596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#597 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#598 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En ik ga nooit ergens "anoniem" praten, ik kom er voor uit wie ik ben en verstop me niet achter pseudoniemen zoals velen hier om slechts één reden doen: zielig anoniem achter hun pc de stoere uitschijter uithangen. Als die laffe Neanderthalers nog maar één tiende van hun gezeik zouden durven uitkotsen op café, kregen ze x aantal stompen op hun domme smoel.
|
|
|
|
#599 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hotmarijke doet waar ze goesting in heeft, maar als ze het wil hebben over het feit of ze al dan niet een rechtse hoer is, dan lijkt het me logisch dat we het eventjes hebben over haar beroep en over hoe ze dat beroep invult.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 25 februari 2015 om 11:25. |
|
|
|
|
|
|
#600 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
zij die sympathiseren met nazizwijnen en/of de Islam, in principe gelijkaardige psycho-killers. Stormrammeke, 1 jood heeft meer verstand in zijn pink dat 1 miljoen van jouw soort in heel zijn dom lijf.
|
|