Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2015, 10:32   #581
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
De saaiheid wordt veroorzaakt door idioten die niets anders kunnen dan uitschijten, en zelfs in die discipline hebben ze de bedrevenheid van een 2-jarige kleuter, sorry, ik beledig die kleuter.

Ik kom hier trouwens niét om over mezelf te praten, wel over hetgeen ik bedoel met mijn topic, maar dat dringt hier blijkbaar niet door.

Ik vraag jullie toch niet naar jullie beroepen, of je nu bakker, beenhouwer, boekhouder, bouwvakker, trucker of eender wat bent.

Een forum dient om van ideeën te wisselen en alzo misschien nieuwe inzichten te verwerven, niet om er een debiele scheldbarak van te maken.
OK. Maar als dat zo is, smijt u dan in één van de politieke onderwerpen.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:33   #582
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik zou wel eens willen weten wat het percentage mannen is die steevast een prostitué willen 'verbeteren' ...

Marijke ?

hoeveel op 10 mannen die je tegenkomt proberen dit, vroeg of laat ? ...
en herken jij zulke types inmiddels van een mijl op voorhand ? is het een bepaald type ? ...

damn, mss toch nog eens over denken om wat psychologie te gaan bijstuderen
25 jaar bank en verzekeringen doen , zoals ik gedaan heb, dat is beter dan een master psychologie.
Op de duur kon ik , nog voor dat ze hun mond open gedaan hadden weten hoe het gesprek ging verlopen , gewoon op zicht.
En je gaat me nu niet geloven , maar ik vergiste me zelden.
Het was bijna zoals die Japanners die op een miliceconde kunnen zien of het kuiken een kip of een haan gaat worden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:36   #583
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
De saaiheid wordt veroorzaakt door idioten die niets anders kunnen dan uitschijten, en zelfs in die discipline hebben ze de bedrevenheid van een 2-jarige kleuter, sorry, ik beledig die kleuter.

Ik kom hier trouwens niét om over mezelf te praten, wel over hetgeen ik bedoel met mijn topic, maar dat dringt hier blijkbaar niet door.

Ik vraag jullie toch niet naar jullie beroepen, of je nu bakker, beenhouwer, boekhouder, bouwvakker, trucker of eender wat bent.

Een forum dient om van ideeën te wisselen en alzo misschien nieuwe inzichten te verwerven, niet om er een debiele scheldbarak van te maken.
Jij moet niet van ideeën wisselen, maar van lichaamsvocht ... Boehoehoe(r), boehoehoe(r), Xander noemt mij een rechste hoer! Boehoehoe(r)
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:38   #584
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat heb je zelf in de hand .
Het is een gevolg van het feit dat je onder je eigen identiteit post.
Je kan er voor kiezen dit niet te doen .
Het is ook wel een beetje "in de belangstelling willen staan " nietwaar ?
Niets mis mee hoor, maar dan moet je de reacties die er zijn er wel bij nemen.
Oud 25 februari 2015, 10:39   #585
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
25 jaar bank en verzekeringen doen , zoals ik gedaan heb, dat is beter dan een master psychologie.
Op de duur kon ik , nog voor dat ze hun mond open gedaan hadden weten hoe het gesprek ging verlopen , gewoon op zicht.
En je gaat me nu niet geloven , maar ik vergiste me zelden.
Het was bijna zoals die Japanners die op een miliceconde kunnen zien of het kuiken een kip of een haan gaat worden.
rofl
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:40   #586
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Fijne, geloofwaardige bronnen die je daar allemaal aanhaalt, maar daar klopt allemaal geen hol van. Van holen gesproken: moet jij je volgende klant niet gaan rimmen? Of Pooier Paul: moet je de condooms niet gaan klaarleggen en je zotte sloerie indoctrineren voor ze over gaat tot de orde van de dag?
ik heb net 13 klanten gerimd en mijn pooier Paul is naar Sluis om een nieuwe familieverpakking Durex te gaan stelen: seffens als hij terugkomt krijg ik alweer een pak slaag op mijn hoerengat en van de zweep op mijn slettenkut om me te overtuigen dat ik de volgende lading klanten in mijn sloeriehol moet laten poepen terwijl ze in mijn dellentetten knijpen!

Zie je hoe poep-eenvoudig het is om in jouw achterlijke rioolsfeer te antwoorden én nog veel beter dan jij trouwens, hetgeen écht niet moeilijk is.

Ik wist trouwens niet dat ze in jouw strontriolen al wifi hadden: Telenet voor Geestelijk Gestoorden, ongetwijfeld! Hoezee!

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:42   #587
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Fijne, geloofwaardige bronnen die je daar allemaal aanhaalt, maar daar klopt allemaal geen hol van. Van holen gesproken: moet jij je volgende klant niet gaan rimmen? Of Pooier Paul: moet je de condooms niet gaan klaarleggen en je zotte sloerie indoctrineren voor ze over gaat tot de orde van de dag?
Citaat:

zalig draadje

ik hou wel van een stukje scheldproza

nu nog een personage 'papa Bontinck' die zich hier komt moeien en we hebben een nieuwe Vlaamse topserie !
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:43   #588
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat heb je zelf in de hand .
Het is een gevolg van het feit dat je onder je eigen identiteit post.
Je kan er voor kiezen dit niet te doen .
Het is ook wel een beetje "in de belangstelling willen staan " nietwaar ?
Niets mis mee hoor, maar dan moet je de reacties die er zijn er wel bij nemen.
Nee, ik kom hier enkel uit intellectuele overwegingen. Helaas is intellect hier ver te zoeken. Noem jij persoonlijk gerichte scheldpartijen "reacties"? Ik noem dat oprispingen van gefrustreerde sukkels.

Hot Marijke

Oud 25 februari 2015, 10:44   #589
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
OK. Maar als dat zo is, smijt u dan in één van de politieke onderwerpen.
Doe ik wel als ik eens tijd heb.

Hot Marijke

Oud 25 februari 2015, 10:51   #590
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht
Ik las onlangs het forumreglement en bij die zin moest ik spontaan aan deze draad denken. Als ik zie voor welke pietluttigheden mensen hier de laatste tijd werden verband, leek het me gepast om Marijke die raad mee te geven. Het zou spijtig zijn om zo snel nieuwe forumleden te verliezen (na die constante stroom trollen en dubbelnicks zijn echte forumleden toch om koesteren en hier te houden?)

Ik hoop haar alvast ook in andere draden te zullen zien/lezen.
Doe ik vast hoor en echt nieuw ben ik hier niet, ik had enkel te weinig tijd om te komen lullen.

Ik blijf nog even in mijn topic, ik vind het ergens toch grappig dat er simpele geesten bestaan die van "uitschijten" hun levenswerk gemaakt hebben.

Een goede raad: kruip dan toch een podium op en ga concurreren met Xander De Rijcke!

Hot Marijke

Oud 25 februari 2015, 10:54   #591
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
ik zou wel eens willen weten wat het percentage mannen is die steevast een prostitué willen 'verbeteren' ...

Marijke ?

hoeveel op 10 mannen die je tegenkomt proberen dit, vroeg of laat ? ...
en herken jij zulke types inmiddels van een mijl op voorhand ? is het een bepaald type ? ...

damn, mss toch nog eens over denken om wat psychologie te gaan bijstuderen
Nee, die mannen kom ik gelukkig niet tegen, scenario's als "Pretty Woman" zijn onzin. Mijn klanten komen voor een uur plezier en that's it.

Hot Marijke

Oud 25 februari 2015, 10:57   #592
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Hot Marijke tijdens de menstruatie:

Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 10:59   #593
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, ik kom hier enkel uit intellectuele overwegingen. Helaas is intellect hier ver te zoeken. Noem jij persoonlijk gerichte scheldpartijen "reacties"? Ik noem dat oprispingen van gefrustreerde sukkels.
Ik heb hier al voor minder strafpunten gekregen dan voor sommige reacties op je posts.
Maar laat ons eerlijk zijn uw persoonlijke aanvallen doen daar nauwelijks voor onder.
Als je echt over politiek wil discussieren doe dat dan anonien , dan vermijd je in ierder geval dat het voortdurend over je "beroep" zal gaan.
Dat begrijp je best wel, zo naïef ben je nu ook weer niet.
Oud 25 februari 2015, 11:04   #594
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
is dat echt van die condoomautomaten ? heb je daar geen foto's van mss ?
Foto's niet, maar wel het verhaal: zoals naar gewoonte hebben de nazi's ook hun condoomindustrie gewoon gestolen van een joodse ondernemer:
Israel Fromm. Lees en wees verbijsterd!

http://berlinbooks.org/brb/2011/01/t...-to-the-nazis/

Hot Marijke

Oud 25 februari 2015, 11:10   #595
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je harige anussen van wildvreemde mannen kunt baffen, dan kun je vast wel een paar beledigingen incasseren ook.

Ienemiene mutte,
Tien pond kutte,
Tien pond aars,
Pooier Paul die is de baas!
Oud 25 februari 2015, 11:14   #596
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht
Ik las onlangs het forumreglement en bij die zin moest ik spontaan aan deze draad denken. Als ik zie voor welke pietluttigheden mensen hier de laatste tijd werden verband, leek het me gepast om Marijke die raad mee te geven. Het zou spijtig zijn om zo snel nieuwe forumleden te verliezen (na die constante stroom trollen en dubbelnicks zijn echte forumleden toch om koesteren en hier te houden?)

Ik hoop haar alvast ook in andere draden te zullen zien/lezen.
Oké
Oud 25 februari 2015, 11:15   #597
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Foto's niet, maar wel het verhaal: zoals naar gewoonte hebben de nazi's ook hun condoomindustrie gewoon gestolen van een joodse ondernemer:
Israel Fromm. Lees en wees verbijsterd!

http://berlinbooks.org/brb/2011/01/t...-to-the-nazis/
Typisch Joodse zwijnerij ... De Volksdeutschen geboortebeperking aansmeren en zelf door een gat in een laken neuken. Condooms zijn niet koosjer, dus verboten. Hitler maakte je niets wijs. Die condooms waren er enkel om Duitse soldaten te beschermen tegen de ziekten van Feldhuren.
Oud 25 februari 2015, 11:21   #598
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb hier al voor minder strafpunten gekregen dan voor sommige reacties op je posts.
Maar laat ons eerlijk zijn uw persoonlijke aanvallen doen daar nauwelijks voor onder.
Als je echt over politiek wil discussieren doe dat dan anonien , dan vermijd je in ierder geval dat het voortdurend over je "beroep" zal gaan.
Mijn persoonlijke aanvallen zijn reacties, geen acties.

En ik ga nooit ergens "anoniem" praten, ik kom er voor uit wie ik ben en verstop me niet achter pseudoniemen zoals velen hier om slechts één reden doen: zielig anoniem achter hun pc de stoere uitschijter uithangen.

Als die laffe Neanderthalers nog maar één tiende van hun gezeik zouden durven uitkotsen op café, kregen ze x aantal stompen op hun domme smoel.

Hot Marijke

Oud 25 februari 2015, 11:23   #599
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hoeft helemaal niet anoniem. Het probleem is dat ze niet discussieert over politieke onderwerpen. Ze is enkel te zien in een draad die ze zelf heeft opgestart met als onderwerp zichzelf. Vervolgens staat ze op haar achterste poten en begint ze wild om zich geen te schoppen en te schelden als we het dan ook effectief over haar hebben. Als Hot Marijke niet wil dat het over Hot Marijke gaat dan stel ik voor dat ze geen draadje begint met de titel Xander De Rijcke noemt Hotmarijke een rechtse hoer. Moeten we het in dit topic dan hebben over de handelsembargo's in Cuba of zo? Mij niet gelaten hoor, maar dan stel ik voor dat ze eventjes zegt waar ze het over wenst te hebben.

Hotmarijke doet waar ze goesting in heeft, maar als ze het wil hebben over het feit of ze al dan niet een rechtse hoer is, dan lijkt het me logisch dat we het eventjes hebben over haar beroep en over hoe ze dat beroep invult.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 25 februari 2015 om 11:25.
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2015, 11:25   #600
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Typisch Joodse zwijnerij ... De Volksdeutschen geboortebeperking aansmeren en zelf door een gat in een laken neuken. Condooms zijn niet koosjer, dus verboten. Hitler maakte je niets wijs. Die condooms waren er enkel om Duitse soldaten te beschermen tegen de ziekten van Feldhuren.
Haha, achterlijk antisemitisme is eigen aan de laagste soorten op aarde:
zij die sympathiseren met nazizwijnen en/of de Islam, in principe gelijkaardige psycho-killers.

Stormrammeke, 1 jood heeft meer verstand in zijn pink dat 1 miljoen van jouw soort in heel zijn dom lijf.

Hot Marijke

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be