![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat kan ik allemaal oplopen moest je mijn hol aflekken?
|
|
|
|
|
|
#742 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoveel vragen nog aan Hot Marijke en nu is ze toch gaan slapen zeker.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na verloop van tijd steek je er 2 vuisten en een voet in.
|
|
|
|
|
|
#744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met al dat gefistfuck zal de bevalling wel vlot verlopen zijn.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#745 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zou wel eens het eerste geval ooit van een afzwerende aars kunnen worden.
|
|
|
|
|
#746 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus eigenlijk vind je ook dat hij gelijk heeft, maar zijn toon staat u niet aan? Is die ooit zonder betalen vertrokken misschien? Want dat doen die linkse hoerenlopers wel eens.
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#748 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wormen en er aan likken...dat kan tegen vallen! Enfin dat is dan uw probleem niet.
|
|
|
|
#749 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar waarom betalen die in stukjes altijd? Mijn top slechtste klanten...knokke! Reden...geen geld.
|
|
|
|
#750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En zoals ze zeggen hé, voor Geld danst de duivel. Niet onbelangrijk. Laatst gewijzigd door Garry : 26 februari 2015 om 01:08. |
|
|
|
|
|
|
#751 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is alsof ge het woord niet meer uit uw hersenpan kunt krijgen, net zoals iemand die er al jaren naar snakt om het eens te mogen meemaken maar die gehuwd is met een ijskonijn dat 's avonds zich gaat omkleden in een afgesloten badkamer om dan in vol ornaat, met een japon die van de nek tot aan de tenen rijkt en met daaronder een BH alla bungalowtent voor twee gezinnen en een broek aan van grootmoemoe, het bed opzoekt. Ik vraag me zelfs af of jij en je ijskonijn nog wel het zelfde bed delen. Ik geloof er eerder in dat het er eentje is zo van, "pak jij de logeerkamer maar". Eigenlijk heb ik het echt het met je te doen hoor, gij moet op seksueel gebied echt massa's tekort gedaan zijn. Sukkelaartje toch. Ga eens naar een echte vrouw jong voor dat je er te oud voor bent, of is het nu al zo dat ge hem niet meer rechtop kunt krijgen dat ge zo wrokkig bent tegen vrouwen die wat breeddenkender zijn zijn dan dat ijskonijn van u? Laatst gewijzigd door Garry : 26 februari 2015 om 01:30. |
|
|
|
|
|
|
#754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#755 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#756 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 26 februari 2015 om 01:41. |
|
|
|
|
|
|
#757 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#758 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk dat, hij zit op droog zaad en zijn ballen zijn versteend, 't is dan ook al zoooooooolang geleden dat hij nog eens is van zijne grond kunnen gaan. En op den duur begint uwen arm ook flink zeer gaan te doen hé.
Laatst gewijzigd door Garry : 26 februari 2015 om 01:51. |
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 26 februari 2015 om 01:58. |