![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#762 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#763 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#764 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#765 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Als ik die bullshit met de waarheid weerleg ben ik een troela die opschep? Vulgaire, laag-bij-de-grondse uitschijters zoals Xander, jij en helaas nog vele andere primaten hier, zijn gefrustreerde jaloerse sukkels, die hun dagen slijten met vloeken, tieren en schelden. Xander is dan nog de minst domme, die pakt tenminste nog poen met zijn uitkafferjobke, dankzij simpele zielen als jullie die niet het minste gevoel voor goede humor hebben. Jullie zijn het ongelukkigste soort zoogdieren: jullie bezigheid is niets anders dan vegeteren en schimpen op wat anderen doen, omdat jullie zelf totaal niets te betekenen hebben. Respect, intellect, etiquette, positieve menselijke interactie, een goed seksleven: totaal onbekende begrippen voor jullie. Achter je pc van het ene forum naar het ander gaan kankeren: jullie zijn een levende nachtmerrie van negativiteit. Als jullie ooit uit die riool van ellende willen geraken, lees dan eens een goed boek, bijvoorbeeld: http://www.amazon.com/Discovering-Po.../dp/8122204120 Nog een laatste goede raad: ![]()
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 26 februari 2015 om 06:04. |
|
|
|
|
|
|
#766 |
|
Banneling
|
't is die "jullie" dat PE #1 maakt he...
Wie is jullie? Zijt gij geen zoogdier dan? En denkt gij dat omdat ge klasse champagne drinkt ge geen cara pils pissende lullen hebt gezogen misschien? De mannen die dezelfde zuip (of hoger) drinken laten zo eentje als U voor ne ganse nacht komen, en wat gij voor een beurt krijgt, krijgen die meiskes als fooi. Don't forget voor ge hoog van de toren komt blazen Bekeer U tot uw Heer en onderwerp U think positive, for these are the days.... |
|
|
|
|
|
#767 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. Omdat je op de foto staat met JCVD, betekent dat nog niet dat je hem wekelijks belt. De man heeft/had (stond te koop dacht ik) een appartement in Knokke. Ik denk dat hij wel al met veel BV-geilers op de foto gaan staan is. Hell, zelfs ik heb een aantal fotos met BV's. Ik was toen wel in volle puberfase, toen ik nog dacht dat BV's meer waren dan een ander, omwille van het feit dat ze BV zijn...Jij zit nog steeds in die fase als ik je berichten hier lees 3. Geld verdienen en laten zien dat je geld hebt is voor u blijkbaar het hoogste goed met als summum, het kunnen permitteren van een appartementje in Knokke en wekelijks boefen in een sterrenzaak. Leeg bestaan als je het mij vraagt. Het is me trouwens ook een raadsel hoe jij tot de conclusie komt dat wij allemaal armoezaaiers zijn omdat we niet te koop lopen met onze woonplaats, inkomen of eetgewoontes. 4. Ik heb geen commentaar op jouw beroep. Ik heb commentaar op de manier waarop je je hier presenteert. Eerst open je een topic over jezelf, als de commentaren je niet aanstaan, begin je maar wat in het rond te schelden en op te scheppen hoeveel geld je wel niet hebt. Ondertussen beweer je nog dat je hier bent om intelligente gesprekken te hebben. Je maakt dat simpelweg voor jezelf onmogelijk en dat is niet omwille van je beroep, maar omwille van je gedrag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 februari 2015 om 08:35. |
|
|
|
|
|
|
#768 |
|
Banneling
|
opmerkelijk hoeveel forumleden hier blijkbaar denken dat ze zelf stijgen als ze iemand anders naar beneden proberen duwen ...
zielig! |
|
|
|
|
|
#769 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als daar een tegenreactie op komt, op dat soort belachelijke aanstellerige aandachtzoekerij, zou dat zielig zijn? Heeft de objectief waarneembare realiteit dan niet bepaalde rechten? Ik heb er geen enkel probleem mee dat ons Marijke haar broodwinning heeft in de sexbusiness, ik heb er een probleem mee dat ze een aandachtshoer is en lijdt aan grenzeloze zelfoverschatting en dan ook nog eens verongelijkt komt klagen op dit forum. (in Binnenland nog wel oorspronkelijk Laatst gewijzigd door parcifal : 26 februari 2015 om 09:38. |
|
|
|
|
|
|
#770 |
|
Staatssecretaris
|
Dat is de eigenschap van uitschot...
|
|
|
#771 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen idee waar die Xander het over had maar als je (in dit geval zelfs niet tegen wil en dank) een publiek figuur bent is één van de nadelen dat er ook wel eens met je gelachen wordt of dat er niet al te beleefde meningen over je rondgaan.
Leer er mee leven, probeer je zelf niet steeds weer onder de aandacht te krijgen of zoek een 'normale' job. Je kan het niet van twee kanten krijgen. De media gebruiken als het je aankomt en hem verfoeien als het wat te veel wordt is niet de keuze die BV's krijgen.
|
|
|
#772 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jij doet niet hetzelfde?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#773 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#774 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#775 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spreek voor uzelf! Hoe weet u nu wat "iedereen" hier denkt!
|
|
|
#776 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk het niet. Ik denk evenmin dat je jaloers op zo iemand zou zijn of toch ? Of bewondering ? Bewonder je ze misschien ? Laatst gewijzigd door Pericles : 26 februari 2015 om 11:21. |
|
|
|
|
|
|
#777 |
|
Banneling
|
ook waar, de meesten hier lijken trouwens niet te denken
|
|
|
|
|
|
#778 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik hier in het midden van de grote markt mijn broek aftrek en daar een drol leg , dan ga ik eerst een paar dagen in de bak moeten zitten en daarna mag ik op TV mijn kunsten gaan uitleggen. Maar ik denk niet dat de meesten in mijn plaats zouden willen zijn en dit alles inderdaad eerder meelijwekkend zullen vinden. Laatst gewijzigd door Pericles : 26 februari 2015 om 11:44. |
|
|
|
|
|
|
#779 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
BV = Bekende Vlaming
Maar BV = Beruchte Vlaming Of = Bevruchte Vlaming Al naargelang dus. Bekende Vlaming Berucht Voor Bevruchting?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 februari 2015 om 11:50. |
|
|
|
|
|
#780 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|