![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien denk ik samen met T.S. dat er hier enkele op een of andere manier opgewonden raken van eens met een prostituee te chatten.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#802 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#803 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat wordt hier zware concurrentie voor Marie van de Koster (haar 11.000-draad, hé....kwestie van die perverselingen alhier te vlug af te zijn
|
|
|
#804 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
800 posts op 3 dagen = 267/dag dus als er hier onverdroten aan dat tempo voortgeneuzeld wordt, zitten we op 41 dagen aan de 11.000... |
|
|
|
|
|
|
#805 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooohhhhh!!! Jean-Claude!!! Whewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! omg!! OMG!!!! am I dreaming???! gosh!! you're one lucky girl ^________________________________^ Marijke je boft meisje! ... |
|
|
|
|
|
#806 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OMG!!! wie komt er nog in Knokke? Brad Pitt too??? hihihihihi
|
|
|
|
|
|
#807 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hihihi ik las eens in de Story dat zijn zus daar een kapsalon heeft, maar ik had me nooit ingebeeld dat hij ook echt in BE zou zijn .... ooooooooooooohh! i still can't believe it ... :d
|
|
|
|
|
|
#808 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
amai ik moet even op adem komen hihihihi
|
|
|
|
|
|
#809 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bembem komt thuis van het strijkatelier.
|
|
|
#810 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#811 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo zie je maar: ik heb meer met de Van Vaerenbergs gemeen dan dat afgeleefd hangbuikzwijn dat JCVD bij de kraag vatte om op de foto te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#812 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is wat ik hoor van de vrouwen die daar werken.
|
|
|
|
|
#813 |
|
Banneling
|
Hij drinkt veel, dat klopt. Daarvoor draaide hij er $10.000 aan cocaïne door per week, totdat het hemzelf (manisch-depressief maakte) en zijn carrière compleet naar de vaantjes hielp. Dat kun je goed zien aan het verschil tussen de kaskrakers van in het begin en de dozijnen snertfilms naar het einde toe.
|
|
|
|
|
|
#814 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
jij bent het niet die op de foto met hem is hé, jaloers manneke |
|
|
|
|
|
|
#815 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en zijn carrière is helemaal niet nr de vaantjes |
|
|
|
|
|
|
#817 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Toch is ze zo vol van zichzelf (en van het genetisch materiaal van duizenden vreemde viespeuken) dat ze het nog absoluut nodig vindt om hem daarmee te koejoneren. Ze doet er namelijk alles aan om haar gebakken lucht enige geloofwaardigheid te verschaffen, ook al moet ze daarvoor in de realiteit behaarde anussen likken en zich hoogzwanger laten neuken. |
|
|
|
|
|
|
#818 |
|
Banneling
|
JCVD heeft het gehad met z'n filmcarrière. Hier en daar wordt hij nog uitgenodigd door dubieuze oligarchen, van Oekraïners tot Tsjetsjenen, om een beetje rond te hangen met hen. Daarnaast draait ie er gewoon z'n fortuin door. Ik kan hem geen ongelijk geven.
|
|
|
|
|
|
#819 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#820 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
hij staat duidelijk niet tegen zijn zin met haar op de foto, en hij heeft als man van de wereld heus niet dezelfde weerzin en zienswijzen die jij hier uit aan het adres van Marijke, man nog aan toe: get a life! |
|
|
|
|