Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 februari 2015, 22:58   #841
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Was jij daar getuige van?? Of heb je dat "in de boekskes" gelezen?
BBC-documentaire ...
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 23:00   #842
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Was jij daar getuige van?? Of heb je dat "in de boekskes" gelezen?
Neen, ik denk dat de poster waarover jij quote die ook in het echt heeft gekend...en dus gemakkelijker weet heeft van zaken waar de heer vaerenberg mee te maken mee heeft gehad...

Dus niet rechtstreeks uit de boekskes dus !!
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 23:03   #843
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Leuk, fijn voor hem..

Maar hij is nu over de leeftijd om nog films te maken...hoe zit dat nu tegenwoordig, ik herinner me de laatste film nog, hoe die heette weet ik even niet meer, maar dat ging meer over hem dacht ik uit die film te filteren..en dan stopt het ?
Die film heette JCVD ... en werd opgenomen in Schaarbeek.

http://en.wikipedia.org/wiki/JCVD_%28film%29

Hij heeft ondertussen nog in andere producties bijrolletjes gehad, maar het waren doorgaans lamentabel slechte films. Hij heeft er ook nog aan gedacht om op z'n 50ste terug in de ring te stappen, tegen een Thaibokser Kamsing genaamd, daar is veel om te doen geweest, maar nooit iets van gekomen.

Laatst gewijzigd door Stormram : 26 februari 2015 om 23:04.
Oud 26 februari 2015, 23:08   #844
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

https://m.youtube.com/watch?v=jHV6ey8tki8

Geniaal.

Er zijn ook liedjes van.
Oud 26 februari 2015, 23:08   #845
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Tsja, er zitten wel meer domme geitjes gevangen in een pseudo-huwelijk met een manipulatief monster dat hen gewoon gebruikt. Ik zie het verschil niet goed met pakweg een Turkse loverboy die achteloze, fragiele pubermeisjes uitbuit.
Volgens jou zijn vrouwen duidelijk minderwaardig. Dat blijkt uit zowat al jouw posts!
Vrouwen zijn dom, laten zich manipuleren, zijn "gevangen in hun huwelijk".......ze zijn ook lelijk enz.
Kom er dan duidelijk voor uit dat u "mannelijk" gezelschap verkiest he!
Geen probleem mee hoor, maar geef het dan tenminste toe.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 23:09   #846
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Die film heette JCVD ... en werd opgenomen in Schaarbeek.

http://en.wikipedia.org/wiki/JCVD_%28film%29

Hij heeft ondertussen nog in andere producties bijrolletjes gehad, maar het waren doorgaans lamentabel slechte films. Hij heeft er ook nog aan gedacht om op z'n 50ste terug in de ring te stappen, tegen een Thaibokser Kamsing genaamd, daar is veel om te doen geweest, maar nooit iets van gekomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/JCVD in het nederlands voor de niet engelsmachtige mensen !

Raar, maar goed, bijrolletjes zijn dan ook minder duur dan de hoofdrollen in films...je moet je eens afvragen wat dat voor de bioscopen moet zijn om dat helemaal terug om te zetten tot het terug verdieneffect van de films...in verhouding tot de betalingen van de acteurs...
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2015, 23:11   #847
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

https://m.youtube.com/watch?v=Vi5JyCYKZws

Schitterend.

AWARE.
Oud 26 februari 2015, 23:23   #848
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens jou zijn vrouwen duidelijk minderwaardig. Dat blijkt uit zowat al jouw posts!
Vrouwen zijn dom, laten zich manipuleren, zijn "gevangen in hun huwelijk".......ze zijn ook lelijk enz.
Kom er dan duidelijk voor uit dat u "mannelijk" gezelschap verkiest he!
Geen probleem mee hoor, maar geef het dan tenminste toe.
Wel, je kunt er dus alvast niet verder naast zitten. Sommige vrouwen zijn dat, andere dan weer niet. Jij bent degene die veralgemeent, ik niet.

Wat vrouwen hier in België nog altijd niet begrepen hebben, is kennelijk dat kritiek aan het adres van één of meerdere "vrouwen" meteen ook geen waardeoordeel zou zijn naar het hele geslacht toe.

Er zijn heus wel vrouwen daarbuiten, ook prostituees, die meer dan de moeite waard zijn. Alleen ga je mij er nooit van overtuigen dat Zot Marijke daarbij zou moeten horen ... en je gaat er mij al zeker niet van overtuigen dat halvegaren zoals Bembem, die het dan nog opnemen voor zulke schaamteloze gedrochten bij, iets of wat met vrouwelijkheid te maken hebben.

Je respecteert een vrouw omdat ze zichzelf respecteert of omdat ze eigenschappen heeft die bewonderenswaardig zijn. Niet omdat ze ovuleert. Dat zou pas veralgemenen zijn.

Laatst gewijzigd door Stormram : 26 februari 2015 om 23:25.
Oud 26 februari 2015, 23:24   #849
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Zo zie je maar ... de man is volcontinu hypomaan van al de drugs die hij door z'n neus heeft gehaald.
Oud 26 februari 2015, 23:37   #850
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, je kunt er dus alvast niet verder naast zitten. Sommige vrouwen zijn dat, andere dan weer niet. Jij bent degene die veralgemeent, ik niet.

Wat vrouwen hier in België nog altijd niet begrepen hebben, is kennelijk dat kritiek aan het adres van één of meerdere "vrouwen" meteen ook geen waardeoordeel zou zijn naar het hele geslacht toe.

Er zijn heus wel vrouwen daarbuiten, ook prostituees, die meer dan de moeite waard zijn. Alleen ga je mij er nooit van overtuigen dat Zot Marijke daarbij zou moeten horen ... en je gaat er mij al zeker niet van overtuigen dat halvegaren zoals Bembem, die het dan nog opnemen voor zulke schaamteloze gedrochten bij, iets of wat met vrouwelijkheid te maken hebben.

Je respecteert een vrouw omdat ze zichzelf respecteert of omdat ze eigenschappen heeft die bewonderenswaardig zijn. Niet omdat ze ovuleert. Dat zou pas veralgemenen zijn.
Kent u bembem persoonlijk dan? Indien niet: waarom bestempelt u haar als een "halvegare"?
Vervolgens: hoe komt u erbij dat Marijke een "schaamteloos gedrocht" zou zijn? Indien er iemand enigszins schaamteloze uitspraken doet, dan bent U het wel!
Oud 26 februari 2015, 23:47   #851
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Kent u bembem persoonlijk dan? Indien niet: waarom bestempelt u haar als een "halvegare"?
Vervolgens: hoe komt u erbij dat Marijke een "schaamteloos gedrocht" zou zijn? Indien er iemand enigszins schaamteloze uitspraken doet, dan bent U het wel!
Omdat vrouwen die bij verstand zijn nooit begrip zouden kunnen opbrengen voor schaamteloze gedrochten die zich anaal laten penetreren, hun zwangerschap uitbuiten als unieke prostitutiegimmick, vreemde mannen de anus likken of zichzelf laten vuistneuken voor een bedrag dat varieert tussen de duizend en tweeduizend frank.

En ik zou schaamteloos zijn? Neen, ik maak slechts observaties van gedegenereerde toestanden. Voel je je aangesproken dan?
Oud 27 februari 2015, 00:02   #852
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat vrouwen die bij verstand zijn nooit begrip zouden kunnen opbrengen voor schaamteloze gedrochten die zich anaal laten penetreren, hun zwangerschap uitbuiten als unieke prostitutiegimmick, vreemde mannen de anus likken of zichzelf laten vuistneuken voor een bedrag dat varieert tussen de duizend en tweeduizend frank.

En ik zou schaamteloos zijn? Neen, ik maak slechts observaties van gedegenereerde toestanden. Voel je je aangesproken dan?
nogmaals: het is haar lichaam en daar heb jij niets over te koeken! duh!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2015, 00:03   #853
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Door wie laten die "schaamteloze gedrochten" zich dan penetreren? JUIST...................................door venten he!
Maar: waarom heeft u daar last van?
Zelf heb ik daar geen hinder van hoor! Iedereen doet wat hij/zij wilt. Zolang het om volwassenen gaat en met wederzijdse toestemming. Voila.
Oud 27 februari 2015, 00:04   #854
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nogmaals: het is haar lichaam en daar heb jij niets over te koeken! duh!
Goed gezegd!!!!!!!!!!!!!
Oud 27 februari 2015, 00:05   #855
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

en homo's die elkaar rimmen etc. .. allemaal gedegenereerde toestanden in Stormram z'n agenda, nog heiliger dan de paus, man man man
Oud 27 februari 2015, 00:08   #856
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Door wie laten die "schaamteloze gedrochten" zich dan penetreren? JUIST...................................door venten he!
Dus je geeft hier eigenlijk grif (en zonder het te weten) toe dat jij eigenlijk degene bent die veralgemeent? "door venten hé"

Die venten zijn waardelozer dan zijzelf. Dat zijn dan ook geen venten, maar randdebielen.

Zij biedt het allemaal aan, met veel toeters en bellen (zie deze afschuwelijke draad) en al die maften gaan erop af.
Oud 27 februari 2015, 00:11   #857
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus je geeft hier eigenlijk grif (en zonder het te weten) toe dat jij eigenlijk degene bent die veralgemeent? "door venten hé"

Die venten zijn waardelozer dan zijzelf. Dat zijn dan ook geen venten, maar randdebielen.

Zij biedt het allemaal aan, met veel toeters en bellen (zie deze afschuwelijke draad) en al die maften gaan erop af.
??? Door vrouwen zal moeilijk gaan vrees ik........
Oud 27 februari 2015, 00:13   #858
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar: waarom heeft u daar last van?
Zelf heb ik daar geen hinder van hoor! Iedereen doet wat hij/zij wilt. Zolang het om volwassenen gaat en met wederzijdse toestemming. Voila.
die zit
Oud 27 februari 2015, 00:13   #859
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zij biedt het allemaal aan, met veel toeters en bellen ([b]zie deze afschuwelijke [/B]draad) en al die maften gaan erop af.
Waarom vind je het nodig om te reageren in een draad die je OH ZO afschuwelijk vindt? Raar hoor................niemand verplicht je daar toch toe?
Oud 27 februari 2015, 00:16   #860
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed gezegd!!!!!!!!!!!!!
Wat een achterlijke clichéopmerking ... "Het is haar lichaam"

Als ze haar lichaam op afschuwelijke wijze tegen belachelijke prijzen laat uitwonen door iedereen die maar met geld kom aandraven, is het dan nog haar lichaam? Ze verkoopt het (en hoe!)

Die junkie die zichzelf elke dag voor heroïne spuit, daarbij is het ook zijn lichaam. Moet ik er daarom respect voor opbrengen?

"Jongen! Spuit jij je maar vol met heroïne! Het is toch jouw lichaam?"

Ik kan er niets aan doen dat hij dat doet, maar je zal er me nooit toe verplichten om zijn gedrag te respecteren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be