![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#841 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#842 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dus niet rechtstreeks uit de boekskes dus !! |
|
|
|
|
|
|
#843 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/JCVD_%28film%29 Hij heeft ondertussen nog in andere producties bijrolletjes gehad, maar het waren doorgaans lamentabel slechte films. Hij heeft er ook nog aan gedacht om op z'n 50ste terug in de ring te stappen, tegen een Thaibokser Kamsing genaamd, daar is veel om te doen geweest, maar nooit iets van gekomen. Laatst gewijzigd door Stormram : 26 februari 2015 om 23:04. |
|
|
|
|
|
|
#844 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#845 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen zijn dom, laten zich manipuleren, zijn "gevangen in hun huwelijk".......ze zijn ook lelijk enz. Kom er dan duidelijk voor uit dat u "mannelijk" gezelschap verkiest he! Geen probleem mee hoor, maar geef het dan tenminste toe. |
|
|
|
|
|
|
#846 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Raar, maar goed, bijrolletjes zijn dan ook minder duur dan de hoofdrollen in films...je moet je eens afvragen wat dat voor de bioscopen moet zijn om dat helemaal terug om te zetten tot het terug verdieneffect van de films...in verhouding tot de betalingen van de acteurs... |
|
|
|
|
|
|
#847 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#848 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat vrouwen hier in België nog altijd niet begrepen hebben, is kennelijk dat kritiek aan het adres van één of meerdere "vrouwen" meteen ook geen waardeoordeel zou zijn naar het hele geslacht toe. Er zijn heus wel vrouwen daarbuiten, ook prostituees, die meer dan de moeite waard zijn. Alleen ga je mij er nooit van overtuigen dat Zot Marijke daarbij zou moeten horen ... en je gaat er mij al zeker niet van overtuigen dat halvegaren zoals Bembem, die het dan nog opnemen voor zulke schaamteloze gedrochten bij, iets of wat met vrouwelijkheid te maken hebben. Je respecteert een vrouw omdat ze zichzelf respecteert of omdat ze eigenschappen heeft die bewonderenswaardig zijn. Niet omdat ze ovuleert. Dat zou pas veralgemenen zijn. Laatst gewijzigd door Stormram : 26 februari 2015 om 23:25. |
|
|
|
|
|
|
#849 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#850 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vervolgens: hoe komt u erbij dat Marijke een "schaamteloos gedrocht" zou zijn? Indien er iemand enigszins schaamteloze uitspraken doet, dan bent U het wel! |
|
|
|
|
|
|
#851 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik zou schaamteloos zijn? Neen, ik maak slechts observaties van gedegenereerde toestanden. Voel je je aangesproken dan? |
|
|
|
|
|
|
#852 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#853 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar: waarom heeft u daar last van? Zelf heb ik daar geen hinder van hoor! Iedereen doet wat hij/zij wilt. Zolang het om volwassenen gaat en met wederzijdse toestemming. Voila. |
|
|
|
|
|
|
#854 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#855 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#856 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die venten zijn waardelozer dan zijzelf. Dat zijn dan ook geen venten, maar randdebielen. Zij biedt het allemaal aan, met veel toeters en bellen (zie deze afschuwelijke draad) en al die maften gaan erop af. |
|
|
|
|
|
|
#857 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#858 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#859 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#860 |
|
Banneling
|
Wat een achterlijke clichéopmerking ... "Het is haar lichaam"
Als ze haar lichaam op afschuwelijke wijze tegen belachelijke prijzen laat uitwonen door iedereen die maar met geld kom aandraven, is het dan nog haar lichaam? Ze verkoopt het (en hoe!) Die junkie die zichzelf elke dag voor heroïne spuit, daarbij is het ook zijn lichaam. Moet ik er daarom respect voor opbrengen? "Jongen! Spuit jij je maar vol met heroïne! Het is toch jouw lichaam?" Ik kan er niets aan doen dat hij dat doet, maar je zal er me nooit toe verplichten om zijn gedrag te respecteren. |
|
|
|