Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2015, 12:24   #221
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Je begrijpt er weer niets van.
Het gaat niet over de foto"s an sich (als dat ons al zou moeten choqueren ).
Haar functie en de plaats waar ze genomen zijn maken het net op het randje en misschien hier en daar wat over het randje .
Gwendolyn zie ik dat niet doen.

Kan je dat begrijpen Jack of is het nog te moeilijk?
Haar functie ? Voor welke functies kan het dan wel ?
De plaats ? Dus bepaalde plaatsen zijn o zo heilig/delicaat/enz. dat daar geen dergelijke foto's mogen worden genomen ? Een plaats waar ze ons 't geld uit de zakken kloppen, zelf hun zakken vullen en zonder enige schaamte leugens vertellen, daar mogen zo'n foto's niet genomen worden...?
Ik mag dus verondestellen dat het Europees parlement ook zo'n "plaats" is? Dit zal dan wel minder erg zijn......
http://www.dumpert.nl/mediabase/1620...engapi_rs.html
Oud 5 maart 2015, 12:43   #222
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Haar functie ? Voor welke functies kan het dan wel ?
De plaats ? Dus bepaalde plaatsen zijn o zo heilig/delicaat/enz. dat daar geen dergelijke foto's mogen worden genomen ? Een plaats waar ze ons 't geld uit de zakken kloppen, zelf hun zakken vullen en zonder enige schaamte leugens vertellen, daar mogen zo'n foto's niet genomen worden...?
Ik mag dus verondestellen dat het Europees parlement ook zo'n "plaats" is? Dit zal dan wel minder erg zijn......
http://www.dumpert.nl/mediabase/1620...engapi_rs.html
Psttttt. De foto's zijn genomen en het Belgische federaal parlement en zijn een bloemlezing van rode en groene parlementariërs die aan het 'werk' zijn.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 12:46   #223
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wie is die Hollandse onnozelaar eigenlijk?
Een arrogant 23-jarig studentje die zich op de moral-highground bevindt.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 13:39   #224
hagel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Een arrogant 23-jarig studentje die zich op de moral-highground bevindt.
Maar die toch blijkbaar pertinente vragen stelt, want Demir kennende, hield ze zich meer dan gedeisd. Nogal wat anders dan als ze in het parlement van leer trekt. Nu ja, groen lachen is ook een kunst. Ze moet het alleen nog leren.
hagel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 15:31   #225
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hagel Bekijk bericht
Maar die toch blijkbaar pertinente vragen stelt, want Demir kennende, hield ze zich meer dan gedeisd. Nogal wat anders dan als ze in het parlement van leer trekt. Nu ja, groen lachen is ook een kunst. Ze moet het alleen nog leren.
Ze is dan ook volksvertegenwoordigster en weet dat politieke debatten niet met snotneuzen die de Belgische politiek helemaal niet kennen (wat trouwens overduidelijk was).
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 15:41   #226
Stormram
Banneling

Standaard

Waarom een advocate van vreemde origine de omgekeerde weg moet afleggen, namelijk eerst op de reguliere, verdienstelijke manier een stevige carrière uitbouwen ... om zichzelf daarna tot voorwerp van een gênante fotoshootcontroverse te laten verlagen, is mij enigszins een raadsel.

Misschien was ze op dat moment gewoon broeds, had ze last van d'r hormonen en ging de rede aan haar voorbij.

Dat gezegd zijnde: ze mag er best wezen, mits wat goede belichting, make-up en een photoshopke.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 16:11   #227
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Waarom een advocate van vreemde origine de omgekeerde weg moet afleggen, namelijk eerst op de reguliere, verdienstelijke manier een stevige carrière uitbouwen ... om zichzelf daarna tot voorwerp van een gênante fotoshootcontroverse te laten verlagen, is mij enigszins een raadsel.
Wat is daar gênant aan ?

Citaat:
Misschien was ze op dat moment gewoon broeds, had ze last van d'r hormonen en ging de rede aan haar voorbij.
Of ze vond het gewoon eens leuk om te doen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 16:50   #228
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat gezegd zijnde: ze mag er best wezen, mits wat goede belichting, make-up en een photoshopke.
Het komt me voor dat jij haar handelen en denken wil beoordelen volgens jouw normen; zelfs dat zij dat zou moeten verantwoorden.

Voor mijn part, doet zij wat zij wil. En als politica zullen haar kiezers haar wel beoordelen.

Als nva-er vind ik het wel leuk dat zij met haar initiatief heeeeeel veel gratis reclame heeft gekregen.
Wat me tevens enorm benieuwd maakt naar haar volgende kiesuitslag. Dju, dat dat nog zo lang moet duren ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 17:12   #229
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat is daar gênant aan ?

Of ze vond het gewoon eens leuk om te doen.
Gênant in de zin dat ze met een paar foto's wordt gereduceerd tot een 'politieke babe', terwijl ze kennelijk haar strepen verdiend heeft met haar politieke talenten en harde werk. Ze is in eerste instantie advocate of politica en geen P-magazinemodel. De fotoshoot draait heel het gegeven gewoon om.

Leuk ... Ja, ik veronderstel dat menige vrouw dat wel leuk vindt, maar of dat dat in deze situatie een verstandige zet was, daar heb ik zo mijn twijfels over.
Oud 5 maart 2015, 17:24   #230
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het komt me voor dat jij haar handelen en denken wil beoordelen volgens jouw normen; zelfs dat zij dat zou moeten verantwoorden.

Voor mijn part, doet zij wat zij wil. En als politica zullen haar kiezers haar wel beoordelen.

Als nva-er vind ik het wel leuk dat zij met haar initiatief heeeeeel veel gratis reclame heeft gekregen.
Wat me tevens enorm benieuwd maakt naar haar volgende kiesuitslag. Dju, dat dat nog zo lang moet duren ...

.
Ach, Schoof ... Je beseft best wel hoe bekrompen, afgunstig en hypocriet de mensen hier in België kunnen zijn. Zelfs al beschik je hier over een set zeer bewonderenswaardige eigenschappen, dan nog zullen mensen je uit intellectuele luiheid of oneerlijkheid er gemakkelijker voor haten dan er voor loven.

Mannen reduceren haar tot een babe, vrouwen worden er jaloers van en het gros van de Turkse gemeenschap zal er haar voor minachten.

Ik heb gewoon te doen met dat kind, want de N-VA gebruikt haar i.p.v. ze te beschermen. Mij maak je niet wijs dat ze geheel op eigen houtje besliste om ermee door te gaan. Waarschijnlijk was het Bart de Usurpator zelve die groen licht moest geven.
Oud 5 maart 2015, 17:25   #231
hagel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Ze is dan ook volksvertegenwoordigster en weet dat politieke debatten niet met snotneuzen die de Belgische politiek helemaal niet kennen (wat trouwens overduidelijk was).
Ik wist niet dat het feit dat men via een verkiezing in de kamer gesukkeld is, onmiddellijk al de gave van onfeilbaar en alwetendheid verleend werd. Maar u zegt misschien de waarheid: de belgische - niet Vlaamse - politiek, daarvoor gaat men inderdaad uit de kleren. Hoer of geen hoer.
Oud 5 maart 2015, 17:27   #232
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gênant in de zin dat ze met een paar foto's wordt gereduceerd tot een 'politieke babe', terwijl ze kennelijk haar strepen verdiend heeft met haar politieke talenten en harde werk. Ze is in eerste instantie advocate of politica en geen P-magazinemodel. De fotoshoot draait heel het gegeven gewoon om.

Leuk ... Ja, ik veronderstel dat menige vrouw dat wel leuk vindt, maar of dat dat in deze situatie een verstandige zet was, daar heb ik zo mijn twijfels over.
Eerst wilde ik haar nog het voordeel van de twijfel geven betreffende haar politieke talenten. Nu wil ik alleen nog maar haar foef zien. En haar tetten. Ik geef geen zier meer om haar andere 'kwaliteiten'.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 17:28   #233
hagel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Eerst wilde ik haar nog het voordeel van de twijfel geven betreffende haar politieke talenten. Nu wil ik alleen nog maar haar foef zien. En haar tetten. Ik geef geen zier meer om haar andere 'kwaliteiten'.
Ook niet om hte onmetelijk diep inzicht, van haar standpunten bedoel ik?

Laatst gewijzigd door hagel : 5 maart 2015 om 17:29.
Oud 5 maart 2015, 17:31   #234
hagel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.

Reclame, of het positieve is, dat is een andere vraag.
Nu, als het u kan geruststellen: het zijn dat oude hoeren ook nog hun klandizie hebben: hun klandizie blijft hen trouw.
Oud 5 maart 2015, 17:39   #235
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hagel Bekijk bericht
Ook niet om hte onmetelijk diep inzicht, van haar standpunten bedoel ik?
Zo diep zijn haar inzichten niet. Van haar standpunten vanzelfsprekend. Ze zijn nogal NVA-achtig. De andere inzichten zijn voor mij terra incognita. Dieptes die ik slechts in mijn natte dromen exploreer. Gladgeschoren, een landingstrip of natuurlijke begroeiing? Een wijde schede of is de ingang eerder nauwsluitend. En hoe zit het met haar tepels? Voer voor mijn fantasieën.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 17:47   #236
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, Schoof ...
.

Ik heb gewoon te doen met dat kind, want de N-VA gebruikt haar i.p.v. ze te beschermen. Mij maak je niet wijs dat ze geheel op eigen houtje besliste om ermee door te gaan. Waarschijnlijk was het Bart de Usurpator zelve die groen licht moest geven.
Jou iets wijsmaken .... dat zal wel het laatste van onze bedoelingen zijn.
En dat is inderdaad wederzijds.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 18:00   #237
hagel
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo diep zijn haar inzichten niet. Van haar standpunten vanzelfsprekend. Ze zijn nogal NVA-achtig. De andere inzichten zijn voor mij terra incognita. Dieptes die ik slechts in mijn natte dromen exploreer. Gladgeschoren, een landingstrip of natuurlijke begroeiing? Een wijde schede of is de ingang eerder nauwsluitend. En hoe zit het met haar tepels? Voer voor mijn fantasieën.
Vraag het misschien aan Torfs. Hij meent meer te weten.
Oud 5 maart 2015, 18:10   #238
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haar inzichten zijn anders dan die van een "klassieke" politica.
Haar politieke standpunten zijn NATUURLIJK NVA-achtig.
Is P-Magazine voer voor uw fantasieën ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2015, 18:11   #239
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op basis van een al bij al zedige, éénmalige fotoshoot van een vrouwelijk parlementslid deze vrouw plotseling reduceren tot een "politieke babe" getuigt van slechte wil.

Citaat:
Haar naamsbekendheid is alleszins behoorlijk toegenomen.
Oud 5 maart 2015, 18:12   #240
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo diep zijn haar inzichten niet. Van haar standpunten vanzelfsprekend. Ze zijn nogal NVA-achtig.
Allez gij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be