![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ecolo zou graag samen smelten met Groen.
Ik heb er natuurlijk niets in de pap te brokken, zelfs al ben ik grote voorstander van een proper en groen Vlaanderen. Toch raad ik onze Vlaamse Groenen nu al aan om bijlessen Frans te gaan nemen. Want bij Ecolo zijn er hooguit twee drie die wat Vlaams kunnen, en daarbij zal het blijven. (en de kritiek van de Franstalige top van ecolo ivm "van communautaire navelstaarderij", dat is dus uitsluitend kritiek op Vlaamse partijen. Nergens op Franstalige. In het raam van een fusie met Vlamingen, is dat een volledig overbodige sneer; die wij natuurlijk wel gaan onthouden) titel: Ecolo-top pleit voor fusie met Groen http://www.standaard.be/cnt/dmf20150316_01581806 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ecolo zwalpt na de affaires-Nollet en -Wesphael. Ze zoeken nog enige betekenis te spelen op kap van de Nederlandstalige groenfractie en hopen dat ze door een unitaire partij in het leven te roepen er gezamenlijk sterker zullen uitkomen. Alleen beseffen ze niet dat dat hen een pak Nederlandstalige stemmen gaat kosten. En Meyrem ziet dat ze nu Groen stevig in handen heeft, wat bij een fusie helemaal niet meer het geval zal zijn, individuen als Olivier De Leuze en Nollet kennende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van progressieve partij gaat ze nu naar een oubollige partij : een echte Belgische partij. Zou BUB nu niet bang worden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het nu zo moeilijk om Nederlands te schrijven ipv Vlaams. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, meneer de spellingscommisaris van dienst. Ik zal zelfs, zoals ik vroeger geleerd heb, i.p.v. schrijven, dus met puntjes, en niet ipv. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beide ontploffen , we die troep niet nodig !!!!
Een beteke OFF-topic: fAutje , moet zijn: Ecolo zou graag samen wegsmelten met Groen ![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat Groen geen stemmen opleveren, bijna even grappig als de SP.A die opeens gaat fusioneren met de PS.
Ecolo deed het zeer slecht in mei, alweer het bewijs dat we in twee verschillende landen leven.
![]() |
![]() |