![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Worden de mensen in de wijken van Teheran of Bagdad dan rechtsreeks onderdrukt door Westerlingen ? Jij gaat het wel heel ver zoeken .... Je gaat toch niet beweren dat de toestand in St Jans Molenbeek iets heeft te maken met de aanwezigheid van het vnml Amerikaans leger in Afghanistan.....met daarbij nog in gedachte dat in Syrië geen Westerse troepen vechten en in Iran al helemaal niet.. De meeste nozems in die Brusselse wijken interesseert zich geen reet aan buitenlandse politiek. Maar goed ik zal maar geloven dat de problemen in die wijken direct zullen opklaren zogauw die militaire inmengingen ophouden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2015 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() En waar zijn de foto's te zien of zeggen zijn woorden meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Molenbeek was vroeger een aangename Brusselse Gemeente. Vandaag is het vooral een gemeente met regelmatig "randanimatie" :
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Hoeveel jaren ga je daar nog voor bleiten?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 maart 2015 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want .....zo voegde hij erbij; wij verkozen toch die politiekers die nu ervoor zorgden dat zijn broeders ook bommen op hun dak kregen. Wat weet die vent nu wel af van onze democratie? Wij kiezen niks. Mij mogen alleen omarmen wat de partijen ons voorschotelen. Nu; ik moei mij niet meer positief met die politieke volkskermis. Als ik opmerkingen geef dan beperk ik mij trouwens tot het beoordelen van de volksverraders die vroeger deel uitmaakten van de partij waar ik toe behoorde. Dat die partij niet meer bestaat is niet mijn schuld. Ik heb trouwens meer dan genoeg inspanningen geleverd destijds om er een menselijke partij van te maken. De kracht van verandering nietwaar.(sic) Maar bepaalde van die "drekzwijnen" lopen nu nog wel rond. Moge God hen zo vlug mogelijk tot zich roepen en ze doodvoederen met rijstepap. Politiekers van andere partijen ken ik niet persoonlijk. Uitgezonderd een paar; die kende ik trouwens te goed; maar die zijn wel het hoekje omgegaan. Op dezen commentaar leveren vind ik dus niet meer gepast en niet relevant. Zelfs degene die een emmer stront in het graf van graaf Egmont heeft gestort is tot stof en as weergekeerd. Hij maakt deel uit van de Vlaamse geschiedenis. Tja, in Amerika spreken ze nog steeds van Al Capone. En hier spreken ze nog steeds over overleden "drekzwijnen". Het "pays plat" waar Jacques Brel het zo graag over had heeft niet veel gehad in het verleden om fier over te zijn. Wel vendelzwaaiers, overlopers en volksverraders die steeds een mes op zak hadden om in uwe rug te ploffen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 19 maart 2015 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het rare: ik verliet die regio om nu in HK te wonen: een echt multikulturele (-het woord alleen al geeft terecht kippevlees in 't vlakkeland-) omgeving maar zonder de kul.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder de fratsen van mohamedanen bedoel je?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=35
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Syrische moslimgeleerde Mohammed Habash, geïnterviewd door Jan Leyers in "De weg naar Mekka", 9 november 2007. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Moeten jullie Frankrijk en GB eens vergelijken met BE.
Daar heeft het volk veel zelf opgelost.... De doorsnee conservatieve Vlaming durft nog niet achter de hoek naar de winkel als er paar jongeren aan het praten zijn op de hoek; Maar op internet en elders durven ze natuurlijk de wereld aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 maart 2015 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n rechtse groep. Ze gingen zelfs met blikjes bier in sharia wijken provoceren om lappen te kunnen uitdelen. Zo van die hooligans die ge hier enkel na voetbalmatchen ziet, maar dan die harder. In Frankrijk zaten ze gelijk in Molenbeek ook op straat te bidden. Men begon bierfeesten te houden varkens bbq's, ... Ik zeg niet dat het met de islamieten beter gesteld is. Ge moet de autochtonen vergelijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EDL en het FN worden daar evenzeer verketterd als het VB hier. Als het verzet tegen de islam en zijn volgelingen van ergens zal komen zal het niet van binnen uit Europa komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof de doorsnee Brit en Fransman zo'n helden zijn. GB is trouwens zeer lang het ultieme beloofde land geweest voor veel moslims omdat je daar pensioen en andere voordelen kon krijgen zonder ooit een dag gewerkt te hebben. Je moet me trouwens eens uitleggen hoe het volk in GB en Fra zoveel zelf heeft opgelost. In GB zijn er evenzeer enclaves die volledig verziekt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus moslims die hier wonen, zijn volgens jou helemaal geen Belg maar gewoon moslim?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot we die etnisch religieuze enclave gewoon eens hun eigen boontjes etnisch religieus zullen laten doppen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel prostitutienetwerken met minderjarige BLANKE meisjes hebben ze ondertussen al ontdekt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Ik heb me even ingeschreven en delurked omdat ik toch enkele frappante dingen hierover wil opmerken: -Deze berichtgeving kwam aanvankelijk van Brusselnieuws.be een medium dat onder het trio valt met Brussel Deze Week en stadsradio FM Brussel, alleen bijgestaan door de locale politiek (Anders kan je moeilijk 130.000 gratis kranten in alle metro's deponeren). Dat dit nationaal ging gaan stond buiten kijf dus alvast 1 van die Brusselse politici sprak zich gisteren uit op facebook dat dit medium 'Zich eigenlijk niet zou mogen inlaten met dit type journalistiek'. en zich moet limiteren tot feelgood-artikels zoals hun reeks 'Humans of Brussels'. Tot zover persvrijheid versus politiek. -Het bericht moet goed aangekomen zijn, gezien artikels als dit http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...-radicaliseren -Moureaux als PS'er heeft zoals aangegeven boter op zijn hoofd, dat gaat ook niemand durven tegenspreken, maar ook de Vlaamse Overheid en de Vlaamse Gemeenschapscommissie. Molenbeek beschikt zoals alle Brusselse gemeenten over een gemeenschapscentrum dat op papier openstaat voor alle gemeenschappen, religies, enz., maar in Molenbeek bv. wordt er nog enkel halal geserveerd http://www.vaartkapoen.be/sociaal-restaurant en zijn wel meer irregulariteiten. Noem jezelf geen 'gemeenschapscentrum' als je enkel catert voor 1 gemeenschap en de rest wegpest, en al zeker niet met subsidies. -Zoals reeds aangegeven is o.a. Graaf Van Vlaanderen in de avond een dubbeltje op zijn kant, zelfs al moet je even naar de metro. Het grappige: Het politiekantoor is hier vlak naast. Je kan dus ongestoord je gang gaan op 100 meter hiervan en mensen lastig vallen die naar de metro stappen; Voorvallen zoals op de 200 meter die ik diende te gaan en 'Wat zit er in die doos, maak die eens open' zijn dus niet uitzonderlijk. Trek zelf je conclusies. Laatst gewijzigd door BartDD : 20 maart 2015 om 09:51. |
![]() |
![]() |