![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van een Frans werklozenforum:
Citaat:
en dit is geen losstaand geval, getuige oa. de volgende posts: Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
yep yep Citaat:
Faut travailler plus pour gagner plus! Yeah right ![]() ![]() Ik hoop dat miss Demir dit leest, kan ze misschien wat nadenken over wat ze daar zei van dat mensen aan het werk zullen gaan wanneer ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen .. Nee: mensen worden misnoegd, moe, uitgeput en vooral opstandig! Voorts: waarom heeft het extremisme hier voet aan wal .. Think twice! Niet de islam is de boeman maar de sociale onrust die resulteert uit deze economische crisis .. de Islam is slechts een instrument, net zoals het katholicisme een instrument is voor the USA .. and God bless America! may we have oil and everything will be ok .. are we getting it? duh ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je je een beetje van doelpubliek vergist. Het gaat over werkenden die klagen over werkomstandigheden. Wat op zich legitiem kan zijn - dat moet dan in overleg naar boven komen.
Jij verwart het met eisen van werkzoekenden. Wel zeer erg dat de persoon slechts een uur middagpauze krijgt. Dat is mensonwaardig in een land waar het grootste deel van de economie platligt tussen twaalf en half drie.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze zelf opstapt uit een CDI ben je in mijn ogen niet volledig in je recht om je "werkloos" te noemen.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te veel vragen stellen...
En de klap komt van Doctissimo - het ultieme huilerdsforum voor de Franstaligen. Erger dan de Flair en Libellefora samen tot het kwadraat.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bah, de message is nochtans duidelijk: verhoging van het minimumloon en betere werkomstandigheden opdat de lagere beroepen wat hebben om iedere dag naar uit te zien .. moet men dan als uitgebuite Chineesjes aan een hongerloon zijn/haar gezondheid (zowel fysiek als mentaal) naar de knoppen doen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier nog een afvallertje van het systeem:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ben toen in een diepe depressie gesukkeld waar je maar heel moeilijk uitgeraakt ... jammer, want ik heb ondertussen wel de moed gehad om m'n attest in administratie te behalen via de Vdab, vermits men mij wijsmaakte dat ik met een herscholing er wel bovenop zou geraken, niet dus want zelfs voor de McDo kom ik nu zelfs niet meer in aanmerking wegens "te oud" .. yep, ik zal wellicht eenzaam sterven zonder gezin en familie want eenmaal een slechte start en een gat in je cv -> voor altijd gebranmerkt als een hangmatter die "profiteert" van haar uitkering .. vertel me eens: wat valt er te profiteren van nog geen 820€ in de maand waarvan een dikke 2/3 gaat naar vaste lasten? euhm, ik zie het echt niet hoor, vertel me dat geheim eens waarom nogal wat 'werkenden' van mening zijn dat werkloosheid altijd gekozen is en niet 'ondergaan'?! stop! je hoeft het me niet te zeggen, ik weet het: "omdat het merendeel jaloers is tiens," want in hun ogen hebben die werklozen tijd en voor de werkende mens is dat tegenwoordig een luxe, nou dat is dan ook het enigste voordeel dat werklozen hebben: ze hebben tenminste tijd om over hun lot na te denken, en te klagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja lach maar
![]() Citaat:
|
|
![]() |