![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ervan uitgaat dat religieuze regels boven alle andere reglementen staan,dan is het argument dat die laatste "voor iedereen" gelden toch volledig betekenisloos ?
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Dan hebben ze een verkeerd uitgangspunt, het schoolreglement is er voor iedereen op school.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Doe nu niet of dat ge het niet snapt waarover het hier gaat. De term visueel terrorisme is hier op zijn paats. Ik hoef het niet te weten en zij, de moslims hoeven het mij niet voortdurend tegen mijn zin onder mijn neus te duwen dat ze moslim zijn en dus een hersenmassa hebben ter grootte van een pindanoot. .
Als ik van die wandelende zombie vuilzakken wil zien, zal ik wel naar Afghanistan gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Bracke maar mogelijks niet letterlijk ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wie zal de eerste zijn om de school aan te vallen, als er een gebeurlijk ongevalletje gebeurt ... ???? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo'n vaag vermoeden (ik zou een kleur kunnen vermelden, in plaats van dat woordje 'vaag'), dat de heisa van kif kaf ervoor zal zorgen dat een aantal leerkrachten van die school, en een aantal ouders van kinderen die daar school lopen, hun stemgedrag zal veranderen.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/Nederland/nie...SEVIER262871W/ Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 april 2015 om 21:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hanenkam mocht ook niet , wij moesten na het belsignaal in de rij & stil zijn !! Men mag altijd scholen oprichten die strikt hun geloof volgen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 april 2015 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is er in Godsnaam verkeerd aan een bepaalde dresscode in scholen ? Is het niet normaal dat alle leerlingen redelijk 'uniform' zijn ?
Maar nee. Dadelijk staan al die inwijkelingen op hun achterste poten omdat ze hun vodden niet mogen dragen. Het is ver gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() -
Laatst gewijzigd door kwantum : 2 april 2015 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo'n roltrap is een racistisch voorwerp, wist je dat nog niet? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De grootste dommerik in dit twistpunt is de katholieke school.
Moslims in een katholieke shool binnenhalen... k�*n het dwazer? Kunnen we niet afspreken dat er pas een moslim in een katholieke school mag als er ook een katholiek mag gaan zagen in een moslimschool? Dat zou al iets rechtvaardiger zijn. Laatst gewijzigd door kwantum : 2 april 2015 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religieuze argumenten lijken mij relevant en evident als het om een katholieke school gaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De katholieke scholen hebben wel gewoonlijk een schooluniform of kledingcode. Zint je dat niet dan kan je nog steeds naar het Gemeenschapsonderwijs. Wat is uw probleem?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |