![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Gelieve mij te quoten waar ik zeg dat dat moet. En als je dat niet kunt, ga dan een ander lastig vallen met je gezever, of leer lezen wat er staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gevolg daarvan is natuurlijk ook dat je als school op tegenstand zal mogen rekenen als je gedurende het lopende schooljaar plots dingen aan dat regelment gaat veranderen, zoals hier het geval is. Dit is een puur menselijke en volledig normale reactie, en staat volledig los van welk geloof, etniciteit of afkomst dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten het schoolreglement aanpassen aan het huidige leer niveau.
Alles met prentjes. Anders lukt dat niet meer.
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dezelfde redenering mag je ook voor die rokken en jurken doortrekken. Ofwel specifeer je letterlijk in je schoolreglement dat jurken en rokken niet tot op de schoenen mogen komen. Specifieer je dat niet - zoals in dit geval - dan zijn dat soort jurken en rokken in principe toegelaten. Ik denk rationeel en logisch na, iets wat volgens jou blijkbaar abnormaal is. Laatst gewijzigd door SMI94 : 2 april 2015 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Er staat wel dat je niet met blote buik mag rondlopen, dus daarmee weet je perfect of je in bikini naar school mag of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het haar is dan ook niet zo belangrijk. Daarom is een niqaab ook aanbevolen (niet verplicht).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben bijna 50 jaar van school af en toen gold er al een drescode. Bij het binnen komen van het klaslokaal hoofddeksels en sjerpen af en vesten uit. Nooit heb ik daar iemand of politieker op weten reklameren. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 april 2015 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaan ze discrimineren? Supporter van club A mag zijn petje op houden en supporter van club B moet het afdoen. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 april 2015 om 01:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, dan mag jij eens uitleggen waarom die lange rokken dan nodig zijn. Wanneer je dit niet kunt, prima maar kom hier dan niet zeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat over veiligheid, en geen enkele school hoeft dan een opsomming van een volledige kleerkast te maken om maar toe te lichten, wie logisch nadenkt weet dus wel dan die lange rok tot op je schoenen niet veilig is. Maar trek er eens eentje aan en kom me vertellen dat het net hetzelfde is dan rondwandelen in je ondergoed, benieuwd wat voor bommabroek je dan moet aanhebben om de vergelijking recht te breien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het poco-recept:
eerst die kinderen alles maar toelaten, twijfelaars langzaam laten inpakken door de recruteerders, en als ze dan later als Syrië-strijder of als Syrië-dienstmaagd naar ginder trekken, dan de bleetsmoel van de sos van Vilvoorde opzetten .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij beweert dat die lange rokken en jurken die tot op de schoenen komen niet toegelaten mogen worden op die school vanwege veligheidsproblemen op trappen en dergelijke. Ik zeg dat als die rokken en jurken op scholen verboden moeten worden omwille van veiligheidsredenen zoals jij zegt, die rokken en jurken op gelijk welke trap in gelijk welke gebouw voor veiligheidsproblemen zorgen en dat het dus niet meer dan logisch is dat men omwille van veiligheidsredenen de productie daarvan volledig moet verbieden. Wat begrijp jij daar eigenlijk niet aan zeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is simpel: ofwel is zo'n jurk veilig en kun je veiligheid niet gebruiken als argument om die te verbieden in één soort gebouw, in dit geval een school. Ofwel is dat soort kledij effectief onveilig, en dan moet er maar ingegrepen worden en moet de productie ervan verboden worden. Een tussenweg is er niet. Laatst gewijzigd door SMI94 : 3 april 2015 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat 'n klinkklare nonsens.
Messen zijn ook onveilig in de verkeerde handen, productie er van verbieden maar. Is 't zo moeilijk te begrijpen dat de school verantwoordelijk is voor ongevallen & ongelukjes en dat je bij je thuis of op straat zèlf verantwoordelijk bent en bijgevolg je hele beddengoed rond je lijf kan & mag draaien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2.
En nog geen klein beetje.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |