![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ach de profeet brabbelt er op los, alles is goed om z'n multikuller gebash erbij te betrekken ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.mrpopculture.com/1969 ![]() ![]() ![]() Eerlijk ?? Was ik toen oud genoeg voor haar , jammiejam ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 april 2015 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Daar krijg ik idd. niet genoeg van. Ik denk dat gij er ook eentje zijt. Eentje dat best vertrekt, het geld is nl. ook voor U bijna op. Maar als het in een discussie past trekt ge lekker op met MVDK. Dan vergeet zij ook even dat ge multikulaanhanger zijt. Kwestie van een front te vormen tegen mij. Maar 5x/ dag wippen richting Mekka doet ge noch niet denk ik ? Kan nog komen natuurlijk. Ondertussen is het tijd voor MVDK om onder de dekens te kruipen denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 april 2015 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder vuilwit
![]()
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarmee is het bewezen : een door een fotograaf aangekleed model. Mooi? Zeker waar, maar geen enkele originele gedachte van de vrouw zelf! Allemaal opgelegd door een modefotograaf!
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Word maar al bang! Binnenkort staan we met een bommengordel voor uw deur!
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Simpel was het niet echt !! De link die DeProf_eet gaf , leverde sowieso niks op , dus .... hoe begin je er dan aan ?? Ik herinnerde me de foto , een 10 jaar terug toevallig gevonden , maar daar was ik niks mee , dus welke zoektermen ?? young lady walking new york mini dress summer 69 life magazine young lady walking new york mini skirt summer 69 life magazine https://2neatmagazines.com/life/1969.html ![]() Ik herinnerde me het jaar , en de naam van het blad , en ja , dan details uit de foto , en bingo ![]() en ja , je kan dan ook zoeken , ivm de 1de foto: -Zoeken op afbeelding ivm de 2de foto: -Zoeken op afbeelding ivm de 3de foto (magazine): -Zoeken op afbeelding
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sokken in sandalen kan gewoon niet, zeker als het om witte sokken gaat. Is helemaal niet discussie-waardig dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed, dat hoeft je niet tegen te houden het wel te doen uiteraard. Iedereen mag zelf weten wat hij/zij wil dragen.
Alleen dan moet je achteraf ook niet huilie huilie gaan doen om de afkeurende blikken die je kreeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp zelfs niet dat men dit anno 2015 nog aan iemand moet uitleggen, behalve wat seniele opa's uit RVT Sint-Franciscus in Brakel. (daar is dat ongetwijfeld nog jaren in de mode)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Überhaupt sandalen................. maar goed, dat kun je nog door de vingers zien. |
|
![]() |
![]() |