![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie verbieden de zwangere vrouw om overwegingen te maken. Dat vind ik mensonterend. Alhoewel ... door te gaan biechten is ze er van af ? O neen, ze moet nog de gevangenis is. Maar geen nood ! Er is nog een werk van barmhartigheid. De gevangenen bevrijden. Allez hop Jan, werk aan de winkel. Dju toch, vroeger was ik neutraal vrijzinnige. Ik word nu van langsom meer echt anti-anti-kaloot en anti-anti-elke godsdienst. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Abortus kan legaal/illegaal zijn naargelang de beslissing van diezelfde wetgever en beteugeling kan ook enkel via een rechter binnen de contouren van de wet. Niet jij, niet ik bepalen of iemand die abortus toepast een straf verdient en zo ja dewelke. Enkel de wet doet dat. De rest zijn persoonlijke meningen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder wetten en regels kan een samenleving niet functioneren. Het verschil tussen en gelovige en een ongelovige is dat een gelovige ook de regels zal naleven als hij denkt dat niemand hem ziet. Citaat:
Citaat:
Hoezo geen moraal? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij wel, anders is dat beginsel niet vol te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder , ik leef met normen & waarde !! En ik respekteer de wetgeving van het land waar ik woon !! Maar respekteert de wetgeving (de) mensen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 april 2015 om 20:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dan ondertussen de gevangenis er maar buiten, en kegel zoveel als mogelijk abortus uit het strafrecht. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zwijg ik daar liever over. Maar ik wil best iets off topic illustreren. Als een mama haar kindje vermoordt, dan vind ik dat in vele omstandigheden veeleer een probleem van psychiatrie dan van strafrecht. En in al die gevallen van die vele, behoort de mama niet in de gevangenis terecht te komen, maar in een psychiatrisch ziekenhuis. (we moeten nu niet ingaan op echt-criminele moorden op eigen kinderen ... tenzij gij daar op zoudt kicken, maar zelfs dan zal het zonder mij zijn ..) Ik zie dus wel degelijk een soort continuüm van zwangerschap naar kinderen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |