![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij heb ik al meerdere keren gepost dat het mij om het principe: "baas in eigen buik" gaat.
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
O jawel, dat wordt ook geïllustreerd door de bijzonder vijandige reacties uit het pro-abortuskamp wanneer er vanuit pro life foto's worden getoond van geaborteerde kinderen. Dit willen ze niet, juist omdat ze er alles aan willen doen opdat het besef doordringt dat het hier om pril menselijk leven gaat.
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, en daar houdt het op. U kunt het niet duiden, niet in relatie brengen tot het status van het kind (vooral dat laatste is blijkbaar voor u een onmogelijk onderwerp). Het toont gewoon aan dat u onnadenkend achter een slogan aanloopt.
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus nee, het heeft niets met ontmenselijken te maken. |
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus nee, het heeft niets met ontmenselijken te maken. |
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, jij kan het gewoon niet verkroppen dat ik de fysieke vrijheden van de moeder in kwestie belangrijker vind dan het kind in moeders buik.
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dat is en blijft een verkeerde redenering, daar het niet gaat om "fysieke vrijheid". Dit zou slechts van toepassing kunnen zijn als het om hetzelfde organisme gaat. Alleen is het kind niet de moeder. Daarom ook is de slogan "baas in eigen buik" eigenlijk ontdaan van iedere solide onderbouw, wat ook verklaart waarom u niet verder komt dan die louter herhalen.
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En niet wilt beseffen wat ik beschrijf. Verbiedt men jou van Heel Hogerhand misschien ? Vanuit den hemel ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 april 2015 om 21:40. |
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus neen, het gaat niet om de eigen fysieke vrijheid. Als u uw eigen tanden uitklopt, is dat fysieke vrijheid. Niet evenwel als men de beslissing neemt pril menselijk leven te verwijderen. Dit gaat om een ander organisme.
|
|
|
|
|
|
#419 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij kunt spreken met foetussen?
|