![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemmen ronselen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemmen ronselen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een vrouw, politica of niet, die contact heeft met moslims dient maar meteen een hoofddoek te dragen? Waarom?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totaal fout signaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat het verhaal toch, niet?
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar vader was vu-schepen destijds.
Kom jongens, er zal wel een grootvader of een oom/tante ... te vinden zijn die gelinkt kan worden aan vroegere tijden ... zoeken maar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat interessert me niet. Wat denk jij dat de reden is dat ze zich zo liet gebruiken om met een hoofddoek op de foto te gaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik het liever ook anders gezien hebben, maar hoe moeilijk voor mij ook, ik moet mezelf geregeld voorhouden dat anderen hun mening/visie/handelswijze vrij kunnen uiten/... Intern de nva geldt voor ethische kwesties een individuele vrijheid. In wezen is dat een goede zaak. Steve Stevaert schopte destijds tegen schenen van oude sossen, als hij zei dat hij liever de kerken vol zag zitten, want daar zitten doorgaans brave mensen in (niet letterlijk, mijn geheugen ...) Als het je echt interesseert welke haar drijfveren waren, dan vermoed ik wel dat ze die uiteen gezet heeft op haar facebookpagina. Het volstaat van geruime tijd terug te gaan, want het is wel oude koek die hier naar boven gehaald is. https://www.facebook.com/pages/Manue...50791131808117 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() En dan nog beweren dat het racisten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als toerist moet je dat in pakweg Turkije ook doen, ondanks dat je daar minder hoofddoeken in het straatbeeld ziet dan hier.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vuilbekkerij is bij Panda nooit ver weg dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vader is ooit de toegang tot de Duomo van Firenze ontzegd omdat hij een short droeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belangrijker wel is welke boodschap de mooie Manuela mee had voor de imam. Want neem nu dat ze eerst in het bureautje van de imam een constructief onderhoud hadden (hoofddoek is symbool voor ongelijkheid m/v; hoofddoek is een bedekken van het verstand ...), en dat dan die imam zei van "je mag onze moskee zelf gerust eens bekijken, maar dan vraag ik wel wel of je een hoofddoek zou willen aandoen ...", dan komt het er op neer alsof je voor een trouw van je neef toch eens een das en een kostuum aan trekt ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn centrum-rechts. Dat mag toch overduidelijk zijn. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mezquita is de kathedraal van Cordoba, geen moskee, logisch dat je daar geen hoofddoek dient te dragen.
En als ik op 'n trouwfeest van 'n neef niet mag dragen wat ik wil, ga ik er niet heen. Om welke reden draagt dat mens dan dat hoofddoek schoof; om te laten zien hoe goed de sullige Vlaam zich al aangepast heeft?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |