![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die spreekt over mestkevers ? Die praat verkoopt gelijk broekje De Clercq in Gent ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik waardeer jouw feedback. Waar zat ik volgens jou juist "uit mijn nek te lullen" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nationalism Nergens is sprake van "right-wing nationalisme". Men spreekt wel van "left-wing nationalisme".
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zie jij juist de tegenspraak ?
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Bart De Wever moet het niet zo hebben van de mestkevers van het Vlaams-nationalisme: http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/938
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hogergenoemde vld-ers beschimpten wel degelijk ondergetekende als flamingant, oa lid van de nva. Uit puur electorale overwegingen, maar dat maakt mijn rekening niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zit er op een mesthoop van stemmen ? Juist, ja mestkevers. Bart De Wever heb ik nog nooit op een originele uitspraak kunnen betrappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent het enige N-VA lid dat mij bekend is dat zichzelf Flamingant noemt. Kan jij prominente N-VA leden noemen die zichzelf Flamingant noemen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gans anders dan pakweg de N-VA, die bij in wezen niet-communautaire dossiers steeds weer een communautaire invalshoek toevoegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hun partijhoofdkwartier, Café De Verlepte Vlag, is failliet, dus dat wordt moeilijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rechts? Conservatief? Religieus? Geen enkele van die 4 is van toepassing op de CD&V, helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Amai, door de band genomen en alle invalshoeken om iets links of rechts te noemen in beschouwing genomen is de CD&V de meest rechtse van alle Vlaamse politieke partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betere vraag zou misschien zijn:
Waarom noemen de politiek correctelingen Flaminganten Rechts en Belgicisten Links? Vooral Groen! lijkt Belgicistisch, maar qua indoctrinatie, gebrek aan vrije meningsuiting en andere leuke dingen, vind ik dit ondertussen de meeste rechtse partij in de land. Geef ze een goede leider en het "Jawhol" gehalte trekt zijn geitenwollensokken aan. Anderzijds plaats ik het Vlaams Belang qua sociale standpunten eerder links, behouden van succesvolle maatschappelijke verwezenlijkingen: is dat rechts? Me dunkt deed Dolfke iets helemaal anders: hij bouwde autostrades, promootte de Beetle, bouwde vakantieparken en organizeerde massabijeenkomsten....( is dat wat het VB doet? ) In NVA daarentegen zie ik een mix van liberalisme en gezond verstand: centrum CVP ligt zoals gewoonlijk nog meer in het midden van het bed en speelt strippoker met alle mogelijk partners. De hoer van het spel om het in het proper Nederlands te zeggen; Wat was de vraag nu weer? Waarom noemen de policors Flaminganten rechts? Ze moeten toch iemand hebben om tegen te sjotten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2015 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, ooit was ik idd. links en stemde voor Groen! tot ik dus ontdekte dat dit een gore authoritaire landverradende partei ist geworden....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het stilzwijgen over het meegoedkeuren van de 6e staatsmisvorming.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik u iets gevraagd? Of heb jij ook nog Agalev gestemd?
Laatst gewijzigd door dalibor : 18 april 2015 om 11:47. |
![]() |
![]() |