![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het begin van een bloeiende vriendschap. Gefeliciteerd.
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik er op wijzen dat (alleszins toch nog op het ogenblik dat ik hier dit bericht plaatste) een meerderheid van de forumleden van oordeel is dat de ophanging van de NAZI-kopstukken een schending van de mensenrechten was ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik crimineel??
![]() ![]() ![]() ![]() Neen maar ophangen is geen optie volgens mij! Laat ze wat rotten tussen overbesekste pedofiele nichten. Laat ze wat nadenken over hun doen en laten in een isolatiekamer. Laat ze wat afzien door ze in contact te brengen met hun doen. ... Maar ga ze toch niet vermoorden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister-President
|
![]() Dat zal nu een beetje te laat zijn zeker.
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door het ophangen van Saddam Hoessein en de meeste van zijn kornuiten is een stuk geschiedens afgesloten...
En nu gaat de geschiedenis gewoon verder in grootse Midden-Oosten-stijl. Als de leiders van Irak niet opletten zal de Saddam Hoessein-periode de herinnering ingaan als een periode van relatieve binnenlandse vrede zelfs gedurende de periode van die oorlog met Iran! De bevolking bleef stijgen,een parameter die soms vergeten wordt door de bijziende blik op individuele mensenrechten. De wreedheden van het Baath-regime tegen burgers,de Koerdische problemen,het valt allemaal in het niets vergeleken met de binnenlandse slachtpartij die vanaf de zomer van 2014 startte .Allemaal onder nochtans democratisch verkozen leiders die verondersteld zijn problemen veel eerder te detecteren en op te lossen,ondanks kolossale bewapening van politie en strijdkrachten. Vooral werd keihard aangetoond hoezeer de regering in Bagdad eigenlijk alleen maar de regering VAN Bagdad is.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 18 april 2015 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door kelt : 18 april 2015 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |