![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden ze je met moedermelk opgekweekt, dan had je misschien al veel langer geleefd.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Same here. Citaat:
Gaan tanken. Ruiken (de verse hee, niet de vuiligheid die aan je handen kleeft!!) Objectief evalueren. Constateren: "Hm, ja, da's eigenlijk best ok!" Genieten maar!
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist het ook niet. Maar als ik zo een pot versuikerde honing ziet staan, dan kan ik het best geloven. Alleen al de zoetigheid is een reden om het niet aan heel kleine kinderen te voederen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zie dat jonge ouders heden cola in de papfles van hun peuters gieten.....en ze hamburgers en microgolfmaaltijden voederen. DAT is pas schandalig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's hard !!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh? Waar zeg ik dat?
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorts heb ik niet gezegd of geïnsinueerd dat jij een slechte moeder zou zijn, toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kinderkoekjes of babyvoeding waarin honing verwerkt is, kunnen geen infantiel botulisme veroorzaken. Deze producten zijn namelijk bewerkt en verhit." Van overdrijven gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Volgens sommigen hier had je ze beter een kop warme koffie gegeven. Zouden ze zo genezen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Kinderen met adhd moet je koffie geven tot ze er rustig van worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, net niet want het was blijkbaar een nieuw product in het assortiment...
Maar ze waren echt niet te vreten.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maastricht is voor mij een beetje te ver uit de richt om er voor koffiebonen naartoe te rijden...
Zie net wel dat ze een webshop hebben, toch eens checken.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eet weinig vlees maar ik voel me niet verplicht om er daarom helemaal mee te stoppen. Dat lijkt me met melk net zo. Ik kan best begrijpen dat mensen liever geen melk gebruiken maar dat om praktische redenen toch ooit wel doen. Naast zwart en wit bestaat er ook nog iets als grijs eh?
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik drink mijn koffie ofwel zwart ofwel met melk en suiker. 's Ochtends heb ik 'em liefst zwart maar als ik tussendoor overdag even een koffietje zet doe ik er vaak melk en suiker bij. Enkel melk of enkel suiker moet ik dan weer niet. Dat is gewoon kwestie van smaak. Het geeft een heel andere smaak maar ik vind die ook lekker. 't Is niet omdat je beleg op je brood doet dat je eigenlijk geen brood lust eh? Net zoals iedereen die brood lust zich zou moeten beperken tot droge boterhammen.
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 21 april 2015 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel moeilijk om die net lekker te maken want de balans tussen chocolade en koffieboon moet precies goed zitten en de bonen mogen natuurlijk niet glashard zijn. Bij de juiste combinatie krijg je een stukje chocolade met een knisperende koffiesmaak. Te weinig chocolade en je proeft enkel de koffieboon (niet lekker). Te veel chocolade en je proeft niet genoeg koffieboon (wel te eten maar dan koop je beter gewone chocolade met koffiesmaak). Te harde bonen en je kan langs de tandarts. Ik had het over de deze.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Weet 't, maar 't is niet echt gezond eh, die benzinegeur, werkt ook nog eens verslavend. 😊
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen. Ze hebben een mooi gamma!
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|