![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laat me duidelijk zijn. Het gaat om de omzeiling van het afnemend grensnut. En als ik een hele reeks appels eet , en ik vind de 7e appel even lekker als de 21e, dan heb ik een probleem! Dan heb ik een appelverslaving. Of ik de eerste appel zuur vond, en die enkel heb gegeten omdat ik onder druk stond van mijn maten is totaal onbelangrijk. Hoe doet dat iets af van het principe hoe een verslaving werkt. En u kan ook eens nadenken waarom vrienden mekaar onder druk zetten om mee te gaan in een verslaving. Daar moet toch een reden voor zijn. dat is toch niet 'zomaar'? Nog fouten, Waar? Ik heb niets gemerkt! ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat? er springt wat naar waar? |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Wel geef eens een voorbeeld. 1 universiteit die een onderzoek heeft gedaan naar cannabis met een positief resultaat, en die ook onderzoek doen naar de evolutietheorie. En dan ga ik dat eens met veel plezier bekijken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Lance Armstrong geloofde ik ook niet en die won de tour 7 keer ![]() proffen hebben ook duimen, dus dat kan Citaat:
Wiki is verkeerd: Ik kan ook copy past doen: Ons longvolume kunnen wij niet veranderen. Dat ligt vast. Maar wanneer wij normaal ademen, lopen onze longen niet helemaal vol bij het inademen, maar ook niet helemaal leeg bij het uitademen. Naar mate wij dieper ademen zoeken we steeds meer de grenzen op van wat we maximaal in kunnen ademen en wat we maximaal uit kunnen ademen. ik wacht nog altijd op het antwoord van mijn vraag: HOE kan dat, Hoe kan rook van een verbrande plant de capaciteit verhogen van longen? En waarom kan rook van tabak dat niet, Of rook van aangebrande petatjes. Leg mij eens uit hoe dat dat gebeurt. Gaan longblaasjes groeien bij aanraking van een bepaalde stof die uniek in cannabis zit? Wow, the gloves are off ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Enough about me, let's talk about you ![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
|
![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 22 april 2015 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
|
![]() *dubbel*
Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 april 2015 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een keer hetzelfde antwoorden is voldoende
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cannabis is een drug zoals een ander, net zoals jupilers, maeskes en cristallekes. Wie het niet onder controle houdt doet dingen die spijtig genoeg zoals in het jargon "buiten zichzelf" gebeuren. terzijde. cannabis stinkt, letterlijk en figuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() Citaat:
ADHDers zijn dan eigenlijk rilatineverslaafden, volgens uw redenering. Bovendien stinkt het niet, maar is het minstens even welriekend als wierook. Zoniet beter. Véél beter dan tabak. Maar ik denk dat gij waarschijnlijk de geur van 'n sigaar dan weer beter vindt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er hier nu echt mee ophouden want een discussie kan je dit echt niet meer noemen.
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
^^
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
|
![]() Nu kan geertvdb hier lekker op z'n eentje gelijk zitten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien heb ik verschillende keren in de discussie met BigF gevraagd om te stoppen met persoonlijke commentaren. Niet dat het iets uithaalde ![]() Ik stel u ook geen persoonlijke vragen. Citaat:
Citaat:
Waarom denkt u dat ik drink? U speculeert erop los. Citaat:
BigF was namelijk een hele verwarde uitleg aan het doen over mijn persoonlijkheid, nochtans had ik hem uitdrukkelijk gevraagd daarmee te stoppen. Dus wat kan ik anders doen dan te beginnen zwanzen? Ik ben een Antwerpenaar, en wereldproblemen lost men best op met humor. Citaat:
Citaat:
En of ik drink zijn niet uw zaken. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 22 april 2015 om 17:13. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen goesting om me te mengen in dit debat.
Maar toch wel goesting om een steen ik de kikkerpoel te gooien: seffens komen de smoorders nog af met een studie die aantoont dat het goed is voor de gezondheid om cannabis te gebruiken: het verlengt je levensjaren, en het zou moeten een korting geven op je hospitalisatieverzekering. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |