![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan dees : http://forum.politics.be/showthread.php?t=117985 maar na 2009 en die permban geen strafpunten meer hoor, ze letten wel op met mij nu ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In november /december wordt er gewoon willekeurig een post uitgekozen die dan fout blijkt te zijn. Ik krijg dan strafpunten voor een vergrijp waarin je slechts met veel goede wil iets fouts kan in zien en van een zo banaal gehalte dat die dag voor hetzelfde "vergrijp" misschien wel 50 posts van anderen in aanmerking zouden kunnen komen. Maar goed , het is wat het is. Laatst gewijzigd door Pericles : 22 april 2015 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar ik begrijp van die moderatie hier helemaal niets.
Sommige goede debators verdwijnen plots en anderen met soms tot 40000 berichten pure spam worden helemaal met rust gelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() je moet die moderators een beetje intimideren en angst aanjagen, dan laten ze je met rust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga maar eens ne koffie zetten...
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() gij blijft daar lang voor weg hoor ... ben je die bij de buurvrouw gaan zetten mss?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Anna List : 23 april 2015 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik lust graag frietjes, maar heb er toch graag wat zout en een sausje op. Ik lust graag groentesoep, maar ik heb toch graag wat peper en zout. Ik lust graag spaghetti, maar graag met bolognesesaus of carbonara... Ik eet wel eens een hot-dog, maar graag met mosterd en zelfs zuurkool. Ik drink koffie graag met een beetje melk en een heel klein beetje suiker.
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Dat kan ik alleen maar beamen.
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mods werken ook nog elders buiten hun vrijwilligerswerk op dit forum. Het nakijken van de binnengekomen PB's en andere klachten is een enerverende en energieverslindende klus. Maar het zijn wel die klachten die in grote mate hun acties bepalen. Goede debaters kunnen verdwijnen omdat trollen en spammers hen via de moderatie proberen te pakken. Terwijl trollen en spammers met rust worden gelaten omdat goede debaters geen klagers zijn.
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt jammer genoeg deca, maar gelukkig is die van Nespresso nog van een degelijke kwaliteit.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf drink nooit deca maar mijn vrouw drinkt dan weer enkel deca. Ik heb ook speciaal gezocht achter een machien waar je 2 verschillende bonen in kan doen. Maar binnen deca is de keuze vrij beperkt. In de plaatselijke supermarkt hebben ze 2 soorten en vaak ook op internet vind je shops met 50 soorten koffie waarvan dan ocharme 3 soorten deca.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al bij al is het geen probleem, in de plaatselijke supermarkt hebben ze twee soorten en als we naar de dichtsbijzijndste stad rijden hebben ze daar ook nog wel drie soorten in de supermarkt waar wij al eens gaan. Dus 5 a 6 soorten,... dan heeft ze al wat afwisseling. Maar zo af en toe eens iets anders is toch wel plezant.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je hierboven bij frietjes, hotdogs, soep en spaghetti doet, laat op zijn minst de smaak van het product intact, of versterkt hem zelfs, en verbetert hem. Melk in koffie transformeert echter de aard en de smaak van je product zodanig dat het een onherkenbare wijziging ondergaat. Of het een verbetering is, moet elk voor zichzelf uitmaken. Maar mensen die koffie zonder melk niet binnen krijgen, die lusten geen koffie.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zou liters kunnen drinken, maar dan krijg ik tijdelijke aanvallen van parkinson en dat wil ik vermijden. ![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 24 april 2015 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |