![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah, ge twijfelt daar dus aan.
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares about the norm?
Linkshandigheid is ook niet "de norm".... Dikke vinger naar " de norm". |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is toch heel de zaak al opgehelderd?
![]() |
![]() |
#284 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke zaak is opgehelderd?
Ik geraak hier verdomd telkens de draad kwijt als heilige Jan ten tonele verschijnt. Wat een liefdevol persoon toch! Die vind het nodig om de draak te steken met de persoon die op dit forum beweert dat er politiek banditisme bestaat. (zie topic "De Belgische ziekte") Maar moralist is onze Jan dus wel. Vooral als het anderen betreft pakt hij graag uit met zijn Bijbelse moraliteit. Zou die vent nu eindelijk eens niet beseffen dat hij een walgelijk individu is? Walgelijk doen en zijn heeft hij waarschijnlijk geleerd in zijn Bijbelse proza-boeken. Dag Jan! Doe zo verder man! Je bent echt goed bezig hoor. ![]() Als je mensen een afkeer wil doen krijgen van katholieke dubbele moraal dan slaag je volledig in je opzet! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 24 april 2015 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, heel Denderleeuw gaat ongeveer vol regenboogvlaggen hangen.
Opgelost dus.
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest mij even verwijderen om te kokhalzen! Krijg ik altijd als Jan in de geburen komt. Een fobie mogelijk van mijnentwege. En ik die steeds dacht dat er veel moet gebeuren vooraleer ik in die toestand geraak. Maar onze Jan slaagt er toch steeds in met zijn stompzinnigheid. Maar kom. Zijn God schiep hemel en aarde maar ook.....de varkens. Moet kunnen dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wist nu wel dat er een barmhartige Samaritaan bestond maar van een misplaatste spottende Samaritaan had ik nog nooit gehoord. Even op retraite dus. Want ik begin eveneens ook al stompzinnig te reageren op sommige bijdragen aan dit forum. Maar om Jan een pleziertje te doen beloof ik om vader abt mij even te vertellen over die andere Samaritaan. Want er blijkt toch nog een klein gaatje te zitten in mijn kennis over de bijbel. Altijd bereid om iets bij te leren over de godsdienst. Dus ik ben er even uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je weet dus weer van niks. Zot getrommeld op de grote trom zeker in uw fanfare? Dag Jan! Ik ben er even mee weg man. Tot de volgende ontmoeting. Niet vergeten dat we mekaar reeds ontmoet hebben. Want anders herbegint het liedje van voren af aan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Ach, nieuw voor mij. Ze volgen daar dus de traditionele liturgie? Nogal wat conservatieven en traditionalisten beweren juist dat de wijziging in de liturgie de grote ineenstorting heeft veroorzaakt. Wist ook niet dat de inculteratie, die men daar vindt, opeens goedgekeurd werd door het traditonele kamp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En natuurlijk: het kwaad ligt altijd bij de anderen, dat liedje kennen we. Kijk naar de balk in uw eigen oog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Hebt u al een antwoord willen vinden op mijn vragen? Wat een pretentie: zelf geen vragen willen beantwoorden, maar wel zelf vragen stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() Het gaat niet om Leonard: het gaat om de bloeiende Kerk van o.m. Afrika. Of is het bisdom van Leonard nu opeens ook bloeiend in uw ogen?
|
![]() |
![]() |