![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in de post waar je op reageert het 'homofilie = bestialiteiten en pedofilie' niet staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit het hetero-oogpunt zou dat eventueel zo ervaren kunnen worden ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik had gewoon niet het gedacht dat dit nog zo een hot topic was in deze tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens u is er dus niets aan de hand bij een pedofiel. De man voelt zo'n "seksuele geaardheid" en die "is wat ze is". "Daarrond moraliseren is gewoon onzinnig."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gaf al aan dat het referendum vrij nutteloos was, daar de Slovaakse grondwet nog maar kort ervoor gewijzigd was: naar de tekst van de huidige grondwet is een huwelijk in Slovakije een unieke band tussen man en vrouw. Dat laatste stond er vroeger niet in, maar werd, bij overgrote meerderheid van de stemmen in het parlement, goedgekeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien stel je je iets 'opener' als je dit VOLLEDIG bekijkt (het heeft wel een iets ander beeld dan je zou verwachten). Dit staat los van jouw (absuurde) visie over het huwelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, als iemand met pedofiele gevoelens, zijn gevoelens kan bedwingen/kanaliseren binnen de wettelijke bepalingen, dan zie ik geen probleem. Ik zie dan zelfs iemand die respect verdient. Meer respect dan voor iemand die niet koosjer handelt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot homofilie, is er bij pedofilie nooit sprake van wederzijdse toestemming, aangezien er minderjarigen (lees : kinderen) bij betrokken zijn. Homofilie heeft dus totaal geen uitstaans met pedofilie.
![]() |
#392 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hij heeft respect voor iemand die de drang heeft maar sterk genoeg is eraan te weerstaan. Blijft wel gevaarlijk... Ik weet niet goed hoe ik daarover moet denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je die twee "obediënties" met mekaar in een vergelijking wilt betrekken, dan moet ge heel de tijd goed in het oog houden welk mankement je van in den beginnen er ontstaat, namelijk dat bij de praktsiche uitvoering er van, in het ene geval er altijd een slachtoffer is, en in het andere geval niet. Daarbij, je weet heel goed wat ik bedoelde. Degene aan wie ik de opmerking wou verkopen, had met zijn vergelijking slechte bedoelingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is dat gevaarlijk, het onderdrukken van de seksuele drang loopt goed - mits sterk karakter - totdat de seksuele drang verdrongen wordt naar het onbewuste, alwaar de bewuste persoon zodoende de controle verliest.
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder andere door zoveel als mogelijk goed mijn best te doen. Bijna zeven keer per week. (en nu zien wie niet kan laten die oude mop nog eens boven te halen). .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe meer ik er zelf kom, en hoe meer ik in bepaalde andere landen kom, hoe minder ik durf uitspraken te doen over hoe het er is. U bent voorwaar gezegend met een onfeilbaar inzicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er werkelijk zoveel voorstanders waren van de maatregel, had die het wel gehaald. Er klopt dus iets niet in uw redenering. En natuurlijk zult u zeggen: ja maar, het stond al in de grondwet. Wel, waarom was dit referendum dan nodig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen racist, maar.... We kennen dat verhaal. |
|
![]() |
![]() |