![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() De PS trok aan de touwtjes, de kaloten, blauwselventjes en groeisels waren gewillige marionetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan zijn, dat is niet verboden dacht ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat BDW op eieren moet lopen om te redden wat er te redden valt en toch voor meer en meer onafhankelijkheid voor Vlaanderen te kunnen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je, de meeste mensen kennen die schuldenberg al van bij hun geboorte, dat beeld kan hen eigenlijk geen zier schelen (80%, 90%, 100%,...) dat maakt allemaal geen indruk aan de gemiddelde toog. Door aan hun rechten en aan hun loon te zitten zien ze rechtstreeks wat hun kinderen wordt onthouden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 april 2015 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, iets meer of minder? Je bent als staat onafhankelijk of je bent het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil over nu en de toekomst praten. Verhofstadt heeft dat een tijdje gedaan met Dehaene, Leterme heeft dat eventjes met Verhofstadt gedaan... Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 april 2015 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besef je eigenlijk dat je hier echt een tsjevenstreek bent aan het goedpraten ? Redenering van Marie : "als de vlaamse kiezer mij als partij geen totaal onrealistische score geeft waarvan zelfs een klein kind weet dat dit nooit zal gebeuren, mag ik mijn belangrijkste streefdoel de vuilbak in kieperen en gaan voor de postjes, iets dat ik tot hiertoe net aan de anderen verweten heb". "Maar bij ons is het voor de goede zaak, 't is omdat we niet anders kunnen..." ![]() ![]() ![]() En jij wil de andere vlaamse partijen het predikaat van leugenaars en verraders geven ? Hoe ver en hoe zot moet hij het eigenlijk drijven vooraleer het besef neerdaalt dat je droog in de kakker bent genomen. (ik bedoel natuurlijk de vlaamse kiezers, niet jou als persoon gezien jij op waalse kandidaten kunt stemmen in je gouw ) Hoe dom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer uw enthousiasme en uw fantasie enigszins te beteugelen Henri1.
Ik betwijfel of er iemand in deze wereld is die over alles tevreden is. Jij doet precies of het is strafbaar ergens ontevreden over te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe wil je met zulke uitspraken serieus worden genomen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook een subtiel verschil tussen wat ik zeg en wat jij daar dan van maakt. Hoe kan je verwachten dat iemand u met zulke houding serieus neemt?
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een besparing voor Vlaanderen en een extra kost voor de federale sociale zekerheid om Vlaamse ambtenaren vast te benoemen. Het doel van gemeenschapspolitici is om meer en meer mensen voor hun eten en drinken afhankelijk te maken van de overheid door hen tot vaste-benoemde ambtenaren te bombarderen. Door lesgevers een vast statuut te geven gaan deze de komende generaties brainwashen om ook te kiezen voor een baan bij de overheid. Gemeenschapspolitici zijn in nomen communisten. ( Gemeenschap = commune).
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BDW heeft geen meerderheid in Vlaanderen om de zaken drastisch te veranderen, hoe noodzakelijk dat ook is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |