![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150506_01666814
Iemand een idee wie hij bedoelt en van welke strekking die ambtenaar is?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Hij is niet alleen die dit verkondigt. Een naam noemen is strafbaar en kan tot processen leiden, maar velen zullen wel weten wie hij bedoelt: ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wordt toch stante pede bijgetreden door twee andere spoedartsen, die ook geen namen noemen. Ofwel noemen ze wel namen, maar wil het Nieuwsblad eerst zelf meer checken vooraleer namen te noemen. (er is zo ook kritiek op de vele randgegevens die bekend gemaakt zijn rond de persoon/identiteit van het slachtoffer van de Stunt-verkrachter ... en inderdaad, voorzichtigheid kan nooit kwaad) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() totaal ongerelateerd:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20120716_00224623 Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een week geleden is deze zweer reeds beginnen etteren. Gepensioneerde Luc Beaucourt voelde zich geroepen om zijn opvolger via de pers te bekritiseren waarna deze droog opmerkte dat de beste stuurlui aan wal staan.
bron : http://www.standaard.be/cnt/dmf20150429_01656118 Beaucourt is in 2013 met pensioen gegaan. Die zou beter met de hond gaan wandelen. Dat die kerel het woord 'politiek' nog durft uitspreken, hij die tot 2000 een CVP'er was, daarna overstapte naar VLD en in 2009 nog een jean-Marieke wou doen bij LDD. Ik hoop dat de betrokken ambtenaar van zijn hiërarchie toelating krijgt om te reageren tegen die onverbeterlijke aandachtshoer van een Beaucourt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
We betalen speciale ambtenaren om te babbelen, die noemen "woordvoerders". Dat die het maar uitleggen.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook goed. Maar een reactie is hier wel op zijn plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een feit dat dit soort hulpdienst beter wordt ondergebracht in het leger. Het kan sneller en efficiënter optreden zowel op gebied van manschappen als materiaal.
Ik vind, ook tijdens voorgaande missies dat B-Fast amateuristisch overkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne sos !!
En nog wel in de adelstand verheven door de roi !! En zo'n kritiek daar op .... aiaiai ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Betrokkene ook bijgenaamd "de Rode Ridder". Says it all...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je ondertussen weet wie Pierre 'Pjotr' Therie is. En ik denk dat de tekst voor zichzelf spreekt. Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 mei 2015 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |