![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik anders vele conclusies lees heeft onze pers veel minder in handen, maar zijn ze er niet vies van om zwaarwegende, zogezegde bewezen, besluiten te trekken. Maar ja, als het niet in hun kraampje past dan is zelfs een bekentenis zwart op wit nog niet voldoende om hun van hun Eigen groot gelijk af te houden... |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
de vrt? Blok zeurt dat die te links zijn, en groen zeurt dat die te rechts zijn, dus dat zit wel snor |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gemakkelijk om dat als 'alleen zijn Eigen mening' af te doen... Ik herhaal dat de media anders niet zo moeilijk doet om totaal uit de lucht gegrepen conclusies als de waarheid voor te stellen... |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Ik? Wat moet ik dan doen, naar wie moet ik schrijven dat ik een gazet wil beginnen (zoals u voorstelde te doen) en dat ik subsidies aanvraag?
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat JIJ dus meent dat er zo'n complot is, moet de hele pers daar maar rekening mee houden en daar iedere dag over praten? Ok, ja. Ik ken de naam van uw eigen krant (zou je er een hebben), sie: Hubris.
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je beseft toch dat dit woordenkramerij is hoop ik ? Een heel artikel ophangen aan de manier waarop een journalist het moet aangeven welk stuk in zijn artikel duiding is, opinie betreft , of louter feiten opsomt. De raad heeft hem uitleg gegeven + verwijzing naar de geldende deontologische normen. Als die gepensioneerde sabelsleper dat onvoldoende meent te moeten vinden, tja, dan heeft hij een uitlaatklep voor zijn frustratie via zijn blogje op de-bron. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij iets tastbaars heeft. Feiten dus. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik begin al bijna wanhopig te worden... Ik had zooo graag De Waarheid geweten... |
|
|
|
|
|
|
#111 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Marie, ga je eens 1 minuutje uittrekken om (eindelijk...) te vertellen wie dat fameuze établissement is dat volgens jou hier in La Belgique de lakens uitdeelt ? Dank bij voorbaat.
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Welke Vlaming zou nog voor België zijn denk u als de realiteit hem klaar en duidelijk gezegd wordt? |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus is mijn vraag: als het toch zo duidelijk is, waarom moet de pers er dan over spreken? Of gaat het weer om uw verhaaltje van die domme, volgzame Vlaming, waar jij een uitzondering op bent, die niks begrijpt als het niet in de pers staat, hoewel het eigenlijk zo duidelijk is dat hij het zelf zou moeten beseffen?
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Man, man, man, elke Vlaming die twee minuten nadenkt kan weten hoe erbarmelijk Vlaanderen in dit Belgique behandeld wordt; maar neen, de regimepers en de ontkenningspers draait op volle toeren... Oh ja de gevolgen van de jaren dertig de Vlamingen nog dagelijks op hun boterham smeren; maar dat is belangrijk, alsof dat niet gewoonweg en regelrecht anti-Vlaams racisme is... Maar dan ineens hoort men de zogezegde verdedigers van de multi-kul, de verdraagzaamheid en over de gelijkberechtiging van alle burgers in la Belgique, onafhankelijk over welke taal ze spreken, zullen we maar niet spreken, niet meer... En als slot van de rekening, als ze helemaal in de hoek gedrumd zijn, komen ze dan af met de komplottheorie en met paranoia... |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit gezegd zijnde, vreemd toch, de pers liegt, bedriegt, ontkent, enz. En hoe bewijs je dat? Door te verwijzen naar een onderwerp dat door wie? jawel hoor, de pers! naar voren wordt gebracht! Je moet het maar kunnen.
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Awèl, zeg mij eens wie met het verhaal van Namen naar buiten is gekomen?
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het Laatste Nieuws krijgt van de overheid inderdaad enkele financiële impulsen. Of wist u niet dat kranten bijvoorbeeld in België niet BTW-plichtig zijn? Dat de krantensector recht hebben op uitzonderlijke lage posttarieven?
|
|
|
|