![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook daarvoor legt men (veel) meer rijstroken aan als één, om de capaciteit te verhogen en om ongehinderd sneller te kunnen rijden en om zich te laten inhalen. Zijn er meerdere rijdende files = grote verkeerdichtheid bij drukke snelweg is er van inhalen geen sprake, men mag dan gewoon rechts en links voorbijrijden*, ook bij voorsorteren (F13 / F15) mag men rechts voorbijrijden, aangezien dat dan geen inhalen is. (Art 16.2 wegcode) Met tekeninksjes* moest men het niet begrijpen: Citaat:
Nog meer doden als men zich meer aan de verkeersregels houdt ? Raar. Waarom zijn er dan nu al (met al die linksplakkers en ook daardoor meer bumperklevers) meer doden dan in het "vergelijkbare buitenland" per miljard voertuigkilometer snelweg ? Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 8 mei 2015 om 19:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer ik terug met mijn Audi rondrijd, zal ik het jou laten weten. Moet je me maar volgen, zal waarschijnlijk ooit wel eens gepakt worden. Ik ga echter breed grijnzen wanneer ik mijn boete betaal van een paar honderd euro en jij jouw 1000 euro. Zou het waarschijnlijk zo opnieuw doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, middenstrookplakkers verminderen de capaciteit van de weg in een niet kleine mate. Iedereen die wel eens op een autoweg rijdt met wat drukker verkeer weet dat.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 8 mei 2015 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet me eens te zeggen waar je gaat rijden aan 110 of 120 op de E17 om 8 of 17 uur of op de Brusselse ring. Ben heel benieuwd Beetje zoals ze in India allemaal door elkander rijden? Anders gaat u dat niet lukken.
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 8 mei 2015 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Europees Commissaris
|
![]() Na evenzoveel middenstrookplakker. Had je dat nog niet door ?
![]() |
#288 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat jij het zegt.
Bewijs eens dat het de middenstrookplakker aan 120 is en niet de muur van vrachtwagens op de rechterrijstrook...
![]() |
#289 |
Europees Commissaris
|
![]() Zie hierboven : kom eens met een concreet bewijs i.p.v. wat te gaan beweren.
![]() |
#290 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Even vriendelijk lachen naar de patrouille, beetje humor, heel veel spijt betuigen, ik zal het nooit meer doen, had het niet door, levensgevaarlijk!!! Minnelijke schikking en we kunnen weer verder. Hoe veel 1000'n euro's heb je precies over? Anyway, we zijn volledig offtopic aan het gaan met deze persoonlijke aanvallen. Voor mij moet het niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoor wie het zegt. Iemand die zelf met zijn zever over 1000 € komt. Tiens, tiens, belachelijk doen wordt blijkbaar alleen geaccepteerd inzoverre je tot de club der lullen van het jaar behoort.
Maar ik had al ettelijke pagina's eerder gezegd dat ik aan die discussie meer wil deelnemen omdat het er gewoonweg op neer komt dat de leden van de club der lullen van het jaar erop uit zijn om eens wat te bashen. Ondertussen komt men met geen enkel fatsoenlijk argument buiten dat men graag over 2 rijstroken beschikt om harder dan de toegelaten snelheid (en die is nog steeds 120 like it or not) te rijden. Het ligt er toch allemaal zo vingerdik op. In elk geval ga ik de discussie niet weer aan, omwille van de eerdere redenen die ik al gegeven heb.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 8 mei 2015 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Zo, duidelijk? Die paarse auto's zijn auto's die eerst niet op dit stuk snelweg konden, na het correct toepassen van de verkeersregels, wel! Laatst gewijzigd door SanderK : 8 mei 2015 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Europees Commissaris
|
![]() Je vergeet één ding, die op de middenrijstrook rijden evenzeer achter mekaar en als die rechts gaan rijden moeten zij constant invoegen en dan moet de rest afremmen, want zij moeten gaan optrekken om er tussen te raken en zijn afgezakt van 120 naar zo'n 90-100.
Voor de rest bekijk het maar en lul maar wat verder met de club der lullen van het jaar.
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechtse strook is een gordijn van vrachtwagens. Allen 90 km/u
De middenstrook is meestal ook een halve gordijn van vrachtwagens. Allen 90 km/ u. De eene vrachtwagen die de andere voor bij steek. 1 aan 90 km/ u en de andere 89,5 km/ u Duurt een kwartier tegen dat die terug op zijn plaats is. Waar men dan rechts moet gaan invoegen is mij een raadsel meestal. Gewoon geen plaats. Tenzij men liever vrachtwagen bumperkleven veiliger vind? Blijkbaar wel dus. Simpele zielen die dit goedkeuren. Echte verkeers idioten uit een of ander Boerengat.
![]() |
#295 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dus OVERAL en OP ELK MOMENT zie jij een gordijn van vrachtwagens??? Ik weet niet waar jij rijdt, maar ik zou er nooit meer terugkomen..... Als de rechterstrook VOL zit met vrachtwagens, ben je NIET aan het plakken op het middenbaanvak, je kan immers niet naar rechts. Wanneer je wel naar rechts kan, en dit toch vertikt, DAN ben je aan het plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar in theorie zijn zo'n belachelijke ideetjes altijd mooi.
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor het al.
Het moet zus en zo maar als het niet anders kan mag het zo en zus. Wetten van het zothuis.
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere dag is het druk.
Behalve op zondag en vreemd genoeg nooit in school vakantie.
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haal dan gewoon links in tenzij er teveel linkervakplakkers zijn natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |